Onderwerp: 2 taarten op 1 dag doe ik nooit meer! maar hier zijn ze!
Weer wat geleerd, te veel hooi op je vork nemen, 2 op 1 dag was echt te veel, maar gelukkig toch gered.
Voor het eerst een stapeltaart gemaakt, wel te zien 

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 taarten op 1 dag doe ik nooit meer! maar hier zijn ze!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weer wat geleerd, te veel hooi op je vork nemen, 2 op 1 dag was echt te veel, maar gelukkig toch gered.
Voor het eerst een stapeltaart gemaakt, wel te zien 

ze zien er leuk uit hoor! Tja en het probleem van teveel hooi op de vork hmmm tja waar komt me dat nu bekend van voor

ze zien er leuk uit hoor! Tja en het probleem van teveel hooi op de vork hmmm tja waar komt me dat nu bekend van voor
![]()
![]()
Oh dus ik ben niet de enige die zo verslaafd is en geen Nee kan zeggen?! 
Petje af, Kaatje.
2 taarten op 1 dag teveel hooi op je vork..........????? Heb ik nou nooit last van.....whahahahaha 
Ik snap precies wat je bedoeld
. Maar het resultaat mag er zijn! Mooie taartjes!
Leuke taarten,al vind ik de tweede leuker,hoe zou dat toch komen

Leuke taarten,al vind ik de tweede leuker,hoe zou dat toch komen
![]()
ja dat snap ik, ik had op mijnalbum.nl strandtaart ingetikt en alle foto's opgeslagen voor inspiratie (afkijken :0)) dus ook die van jou blijkbaar, toevallig!
2 op 1 dag..tja das i.d.d. druk 
Maar wel goed gelukt!!
Zo die is bruin geworden zeg 
2 taarten hier krijg je het druk mee maar de 2e wel grappig, het mannetje moet echt uit de zon...........zo verbrand:-)
2 taarten hier krijg je het druk mee maar de 2e wel grappig, het mannetje moet echt uit de zon...........zo verbrand:-)
De zoon van mijn buurvrouw heeft stage gelopen op Curacao en vandaag is hij teruggekomen, een welkom thuis taart dus, vandaar dat ik dacht ik leg er een Antiliaantje op! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 taarten op 1 dag doe ik nooit meer! maar hier zijn ze!