1

Onderwerp: Fairytale Fights Verjaardagstaart

Omdat ik morgen jarig ben en het vanavond vier, vandaag de hele dag in de keuken gestaan voor mijn eerste stapeltaart! In de stijl van Fairytale Fights, een erg leuke (groffe) game van een Nederlandse ontwikkelaar. Beetje luguber: Roodkapje met een mes en veel bloed! Stapelen ging best goed, de taart is gestut met rietjes en roodkapje is van fondant, de rest van marsepein (vond het werken met fondant errug wennen wel).

Wat ook erg leuk is, is dat ik de ontwikkelaar van de game gister bij de nieuwjaars gamesborrel sprak en hij erg graag foto's wilde om ze op de Fairytale Fights community te zetten :D. En voor een andere gameuitgever mag ik waarschijnlijk een taart gaan maken bij de release van een nieuwe game uit

Re: Fairytale Fights Verjaardagstaart

Wat een mooie taart....wel "luguber"(ik wist niet dat Gingerbreadmen bloed had :D), maar erg goed gedaan.
En gaaf dat er een opdracht uit gekomen is!

3

hahaha cool, in eerste instantie lijkt ie heel onschuldig, maar als je dan wat beter kijkt...moehahaha!

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

4

Ik zit met een lach op mijn mond te kijken naar dit lugubere tafereeltje! Wat leuk gedaan; die gingerbread man met een arm eraf, "Roodkapje" met een mes op haar rug, en dan heel lief die snoepjes erom heen! :thumb:

5

luguber ja,..maar leuk gedaan..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

wat gaaf dat de maker ook enthousiast is! heel erg leuk.
enne, ik vind je taart helemaal geweldig, 't is weer eens wat anders dan dat zoete hello kitty, bumba en cars ;) goed gedaan!

...Rozengeur en Marsepein...

7

Echt heel apart. Ik moest effe goed kijken naar de taart toen ik je verhaal erbij had gelezen.... tjonge, ik had nog nooit gehoord van zo'n spelletje. Goed dat het al avond is want mijn kids kijken normaal gesproken mee naar de taartjes!!
Hij is echt goed gemaakt, is het geen 18+??? XD

Groetjes Kim
Tips en trucs zijn altijd welkom!