1 Laatst bewerkt door Mariska1984 (29-06-2010 11:02)

Onderwerp: Blij en minder blij......

met mijn creaties van deze week...

Pff het viel niet meer hoor! Zat deze week elke avond al vol dus kon niks voorbereiden.... Maar goed zo begon het dus:

Woensdagavond een taartje gemaakt voor vrienden die weer een nestje met puppies hebben. Ik had bij Brigitte een leuke print laten maken van het teefje met de puppen en heb deze op de taart geplakt. De puppen zijn 14 december geboren en aangezien er nog steeds sneeuw ligt heb ik er een lekker winters/ kerst sferen taartje van gemaakt. Hij is gevuld met Swiss meringue creme en vlaaivulling kersen.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSW6MJGI-D.jpg

Omdat ze helemaal in Drachten wonen had ik bedacht om lekker vroeg weg te gaan zodat ik weer op tijd thuis kon zijn want ik wilde die hele leuke Woezel en Pip taart van Constance namaken. Maar dit liep dus anders dan gepland! Er was zoveel file bij Amsterdam dat ik er 2x zo lang over gedaan heb! En het is al 2 uur rijden pfff. Dus bij thuiskomst helemaal moe en geen puf meer. Dan maar morgen aan de woezel en piptaarten beginnen!

De andere dag heb ik eerst deze taart gemaakt
http://www.mijnalbum.nl/Foto-N6LLVOMG-D.jpg
Gevuld met citroenkwarktaart (mona) en lemoncurd.
Vind de taart wel leuk gevonden maar later dacht ik, ik had de taart nog leuk met visjes moeten versieren.... NIET DAT IK DAAR TIJD VOOR HAD :S:S:S

Toen kwam het tijdrovende project waar ik nooit aan had moeten beginnen! Of in iedergeval eerder aan had moeten beginnen :(! Pff als ik iets doe wil ik het goed doen en geen half werk zoals dit! Nou weinig foto's want hij is SAAAAAIIII.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTRQXQ3Z-D.jpg

Ohh en wat vervelend dat mijn moeder altijd de spijker op ze kop slaat... En maris: hoe vond ... (mijn nicht, de taart was voor haar zoontje) de taart. Ja ze vonden hem geweldig.. Ohh leuk staan je foto's al op je site. Jaahh kijk maar. OH nou ik vind het je minst leuke taart tot nu toe GRRRRR IK OOK MAAR JIJ MAG DAT NIET ZEGGEN! mama's moeten zeggen hij is leuk! Ja tuurlijk je had nog wel extra dit of extra dat kunnen doen maar ja hij is hartstikke leuk! NEEEE wat zegt mij moeder ik vind hem saai!

POTSIE denk ik dan! Ik heb gister de hele dag aan die taart gezeten daarna nog een wedstrijd volleybal gespeeld en toen tot 04.11 uur 's nachts aan die SAAIE TAART gezeten en hij is niet leuk.....
Maar waar ik dan wel weer trots op ben, had het namelijk nooit van mezelf verwacht dat ik dat kon:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UVM6EWAQ-D.jpg :Y:Y:Y:Y:Y:Y

Oja en hier werd ik dan ook nog wel blij van:
Helemaal omdat deze eindelijk weer gefotografeerd is met onze mooie spiegelreflex camera, zien jullie het verschil :D

Deze taart is voor een vriendinnentje, ze gaat hem geven aan haar ouders omdat ze
van hen een hele babykamer mocht uitzoeken.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AZGH7WSX-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-C3UCSB8W-D.jpg

Sorry voor mijn hele verhaal maar moest het ff kwijt :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Blij en minder blij......

Mooie strakke taartjes. Bak ze verder.

Groetjes, Elly

3

Wauw, mooi hoor, allemaal!
Hihi, die moeders.... :S
Beetje jammer, maar ach, het blijft natuurlijk je moeder... ;);)

4

zo, dat verschil met die spiegelreflex is goed te zien! strakke foto's!
enne, wat gezellig van je moeder. je moet maar eraan denken dat ze 't goed bedoeld. ;)
ik vind je woezel en pip taarten nog wel leuk hoor! vooral de geboetseerde woezel en pip zijn super!

...Rozengeur en Marsepein...

5

kijk daar is hij dan, toch wel een scheetje geworden hoor.

en het is nogal een productie in een paar dagen !

6

Mooie taarten.

En echt saai is hij echt niet hoor.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

7

mooie taartjes!! die groene woezel en pip is erg leuk met al die bloementjes.

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

8

Ja op me woezel en pip ben ik ook best trots :D en het was ook me eerste strik en die vind ik ook goed gelukt :D!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

Vind het allemaal leuke taartjes hoor!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

10

ik weet niet wat er mis is met de taart hoor. Vind m helemaal niet saai. Soms moet het ook niet al te druk worden, hoe zeggen ze dat...Less is more... Ik vind je taarten geweldig!

11

Ik snap het niet....... :nooo
Hoezo saai?  Hij mist misschien net iets, maar saai.....NEEEEEEEEEE
Ik vind je strik super strak!

Maak van elke dag een feest!!
Een limburgse taartenbakster uit het noorden.

12

Vind ze erg leuk!

Veel liefs, Annelies

13

ik vind zel heel leuk. hoe heb je dat huisje gemaakt? heb je daar ook een kapseltje in zitten of is het een stuk marsepein/fondant?

14

hihi moeders! Tis of ik mezelf hoor praten... :lol: Mijn mam mag dat ooooook niet zeggen hoor (maar doet ze wel! alhoewel ons pap dr ook wat van kan...ja uh we zijn toch je ouders, we moeten  toch juist eerlijk zeggen wat we dr van vinden?? grrrr ja hoor pap/mam...zucht!

Ik vind je taarten hardstikke mooi en Woezel en Pip zijn niet saai,ze zijn juist hardstikke goed gelukt!!

"Count your rainbows....not your thunderstorms...."

15

haha ja ze zijn ook allemaal hetzelfde die ouders! En het erge is: ooit ga ik waarschijnlijk zelf ook zo doen en dat betrap je jezelf erop haha :lol:

Groetjes Maris

16

Zo leuk geworden joh, je productie! En dat huisje van W&P is ook goed gelukt! tof zeg

groetjes Sabine

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

17

He, je moet jezelf niet zo naar beneden halen hoor. Het is een hele mooie taart en alles behalve saai!

18

wat een leuke taarten!

Maar ligt er nu op de bovenste foto een hond te slapen op de taart?? Ik heb volgens mij wel 4 keer gekeken, toen nog gelezen en nog een keer... hopelijk snap ik hem niet.. gatver moet er niet aan denken een hond of een kat op de taart of er uberhaupt bij in de buurt... brrrr

groeten, Bianca
TAART in huis

19 Laatst bewerkt door Mariska1984 (01-02-2010 19:43)

Ja dat is een hond haha.
Wat is daar nu vies aan! Het is hun eigen puppie! Zij zijn helemaal gek op hun hondjes en hebben een foto van hun puppie en hun taart gemaakt dat vinden zij leuk :D en als ze dat leuk vinden moeten ze dat doen :D. hahaha Maar dat is dus bij hun thuis en niet bij mij ze hebben die foto naar mij gestuurd en ik vond hem heeel schattig en leuk :D

En in de buurt daar is toch niks mis mee.... hondjes zijn hartstikke leuk en lief!

Groetjes Maris