1

Onderwerp: Wie wil mij even helpen?

Ik ben veel te perfectionistisch om opdrachten aan te nemen, ik raak elke keer (dit is mijn 3e opdrachtje) helemaal gestresst omdat het niet gaat zoals ik wil :(

Deze taart is voor de moeder van een collega. Op mijn vraag hoe ze hem wilde zei ze alleen maar 'doe maar wat, als er maar hoera op staat'. Nou daar kan ik dus al niet zoveel mee, omdat ik het moeilijk vind te bepalen wat iemand mooi vind. Toen ik eindelijk iets in mijn hoofd had, lukte het me niet de juiste roosjes te maken, was de paarse dust helemaal  niet paars en vond ik geen van mijn tappits bij de taart passen...
Dit is hem tot nu toe geworden, maar ik ben dus niet tevreden. Iemand tips om hem 'af' te maken?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMGD8PDL.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GYLBXLTP.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SGPDWU34.jpg

*einde zeurbericht* Alvast bedankt!

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

2

Re: Wie wil mij even helpen?

Ik vind hem erg leuk!!
Aan de bovenkant niets meer doen, is absoluut mooi zo. Aan de zijkant zou ik nog een paar paarse friemeltjes terug laten komen niet te veel en bv als

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Ik vind het een onwijs leuke taart.
Ik heb het zelfde probleem ik denk ook altijd dat het nog niet klaar is en ik heb geleerd als ik dan toch doorga dat ik beter had kunnen stoppen.
Hij is hartstikke leuk zo echt!!!!!!

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

4

de bovenkant is al redelijk druk dus zou verder NIETS meer doen.
Soms is gewon hoe minder hoe beter !!!

Mijn man moet mij ook altijd terug roepen want denk dan altijd dat er nog meer op moet maar nee helemaal niet waar.

Vind je taartje trouwens helemaal leuk

Ik vind je taartje leuk hoor.
van boven ziet er goed uit en zou ik idd niks aan doen.

Als je m toch te kaal vind en de zijkant extra wil bekleden...uhm..
kleinere rondjes.
kleine roze bloemetjes of mini roos achtig iets  (zelfde kleur als de grote rozen
De sliert die je boven in t rondte heb (zeg maar die S vorm.. weet niet hoe je dat noemt..) die evt ook aan de zijkant.

Het is wat jij mooi vind.
Maar zo kan het taartje ook zeker door! jummie :D

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

6

Ik vindt hem ook goed zoals hij is, je roosjes zijn mooi...Maar het is wat patricia zegt t is wat jij mooi vindt.
Ik vindt hem goed gelukt.

7

Dankjulliewel voor het meedenken!!!!
Ik heb nog van alles uitgeprobeerd (de paarse krullen aan de zijkant, bloemetjes aan de zijkanten), maar hij werd toch te druk met de bovenkant naar mijn idee.
Dus ik laat hem nu zoals op de foto... Het is gewoon even wennen omdat het niet zo is als dat ik hem in mijn hoofd had! En zoals mijn moeder zegt 'Kind, maak je niet druk. Ze kijken d'r even naar en ze zetten het mes er in! Het gaat om de SMAAK' ;)

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

8

Ik vind um mooi geworden en zou er niets meer aan doen...Less is more zoals ze zeggen!
En als je geen duidelijke opdracht krijgt, dan is het voor mijn gevoel beter om zo neutraal mogelijk te zijn en dat is gelukt!

ik vind je rozen werkelijk schitterend. Zo laten is prima, als je toch nog iets wilt doen zou ik paarse randen rondom de witte rondjes doen geen swirls langs de zijkant.

10

ik vind m eiegnlijk helemaal goed niet tedruk
maar met welk systeem heb u die rozen gemaakt super

11

kleine bloemetjes op de witte stippen?

verder vind ik het een mooie taart

12

Laten zo hoor ...is h