1

Onderwerp: Wat moet ik hier nou mee ( 20cm, 18cm...........)

Hallo,

hoe gaan jullie hier mee om:
zoals in de tabellen vertel ik tegen iedereen dat uit mijn 20cm ronde bakblik ongeveer 11 stukjes gesneden kunnen worden...........kom ik er vanavond achter dat het biscuit dat uit dat bakblik komt maar 18cm is!!!
Wat houden jullie dan aan, want bij 18cm kunnen ongeveer 9 stukjes gesneden worden.
Graag jullie advies.

Groetjes Angelique

2

Re: Wat moet ik hier nou mee ( 20cm, 18cm...........)

Ik hou altijd gewoon de maat van het bakblik aan :Y Vergeet niet dat ie na het decoreren weer een stuk meer is dan die 20 cm ;)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

Ik ga zo wie zo veeel lager zitten dan de aangeven stukjes. Ik hou niet van die muizehapjes. Ik snij er never nooit niet 11 stukjes uit.

4

Nou inderdaad, ik vertelde er al wel bij dat de snijschema's 11 stukjes aangeven maar dat ik op 10 stukjes ga zitten bij een 20 cm taart. En dat het dan nog wel afhankelijk is hoe iemand snijdt!

5 Laatst bewerkt door lune (30-01-2010 10:50)

ik heb een keer alle springvormen nagemeten en die zijn nooit wat ze moeten zijn, maar........ik doe net alsof ik dat niet weet :D

ik ga ervanuit dat er altijd een paar dr. Franks, Sonja's en weightwatchersklanten tussen zitten, of mensen die net als ik niet van taart houden :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

6

Hahaha inderdaad! Er zijn ook meestal wel mensen tussen die minder eten en een klein stukje willen;)

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

7

lune schreef:

ik ga ervanuit dat er altijd een paar dr. Franks, Sonja's en weightwatchersklanten tussen zitten, of mensen die net als ik niet van taart houden :lol:

nou, dat moet ik vandaag dan ook maar doen. heb een taartje van 27cm  vierkant, daar moeten 20 stukjes uit.. als ik het zo zie lijken mij dat kleine stukjes, dus hopen op de weightwatchers en mensen die niet van taart houden... :lol:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

8

vergeet niet dat het kleine stukjes lijken maar als je de taart gevuld en bekleedt hebt is hij een stuk hoger en dan heb je dus mega stukken hahah

9

Bij mij krimpen de taarten ook altijd iets, maar gevuld en bekleed zijn ze idd weer een stuk groter.

Groetjes, Dorothea.

10

En ik vind persoonlijk de taarten vrij machtig, dus vaak zijn de mensen blij met een klein stukje!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!