1 Laatst bewerkt door Arianne (14-03-2010 20:26)

Onderwerp: Een monsterlijke opdracht!!!

Kun je ook een monster truc maken? En dan graag de grave digger. Uhm, nou dat ga ik eerst een keertje proberen voordat ik je opdracht aanneem.
Eerst dus een proefmodelletje gemaakt en wat was deze moeilijk zeg. Ik zat gefrustreerd achter mijn tafel te knutselen hihi. Tegelijk ben ik mega fanatiek en moest en zou ik het voor elkaar krijgen. Toen ik het proefmodelletje af had heb ik  even een foto naar haar toe gestuurd en ze vond hem helemaal leuk.
Nou, dit is dus het tweede modelletje en uiteindelijk de definitieve versie geworden. Ondanks dat het een moeilijke opdracht was vond ik het wel een super leuke uitdaging. En natuurlijk kan hij nog veel mooier maar voor nu was ik tevreden. Hij is gevuld met een laagje frambozenjam en een laag verse slagroom met verse frambozen. Afgesmeerd met botercreme

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TLVWQVVG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ST88U6HT.jpg

2

Re: Een monsterlijke opdracht!!!

Hij is echt weer prachtig!!!!!! groetjes uit vlissingen

3

Wauw! Die heb je leuk gemaakt!! Echt super die zandberg! En die ondertaart is zooo strak!! Heb je tips en trucs??

Groetjes, Daphne

4

heel erg mooi gemaakt!! Zijn dat koekkruimels op je taart of nogatine? Super strakke taart! complimenten!!

groeten, Bianca
TAART in huis

5

Wow wat een strakke onderste taart! Ik weet dat het niet (alleen) om die onderste taart gaat, maar daar ben ik wel door afgeleid ;)

Mijn website: Presentaart

6

leuk hoor.

7

Hij is echt heel erg stoer geworden,en zal ik je nog een grap vertellen,afgelopen week had ik ook al een truck gepuzzeld en die heeft ee bijna jarige gezien en di ewil ook een truck,maar het moet wel Grave Digger zijn :lol:
Maar die van jou is echt cool,ik was ook van plann om met koek te gaan werken als zand :)

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

8

Hoi hoi,
@ Post = het zand maak ik altijd van lange vingers. Ik heb die handshaker van Jamie Oliver speciaal gekocht om ze fijn te shaken. Zo gepiept.

@natasja= Hahaha, het is geloof ik ook de bekenste auto dus dat is niet zo vreemd. En ik snap er niets van dat een mannetje van 4 jaar die juist de leukste vind. Er zijn zoveel mooiere trucs met felle kleuren en op de grave digger staan grafstenen en geesten hahahaha. Het zal wel aan mij liggen. Maar ja, het is net als bij merk kleding, het gaat vaak om de naam he.

9

Mooi!!!!!

Liefs, Zanoni

10

wat een prachtige, strakke, leuke kleuren, leuk bedachte stapel.

Heel mooi!

12

hij is cool................. en hier hetzelfde als macha.....die ondertaart zoooooooooooo strak...weet je zeker dat het geen dummie is????
toppie hoor..

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

Wauw, die ondertaart.. wat is ie strak zeg!!

14

Arianne schreef:

Hoi hoi,
@ Post = het zand maak ik altijd van lange vingers. Ik heb die handshaker van Jamie Oliver speciaal gekocht om ze fijn te shaken. Zo gepiept.

hahaha, die gebruik ik ook altijd om mijn koekjes te kruimelen.......kijkt mijn man me gek aan (hij is de kok in huis) dus heb het wel eventjes voorgelezen....dat ik niet de enige ben die zo creatief is met de shaker.
Leuke taart en leuk idee om lange vingers te gebruiken. En idd die onderste taart, hoe krijg je die zooooooo strak?

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

15

Gaaf gemaakt hoor. Werd stiekem gelijk verliefd op de mega-strakke ondertaart, "dummie" dacht ik dus, maar begrijp ik goed dat 't een echte is?????

"Begin de dag met een dansje..."

16

Erg mooi en wat slim om koek te gebruiken als zand. Plak je dat rechtstreeks op de botercreme? (ben echt nog een leek)

En iedereen heeft het al gezegd...maar wat een super strakke taart!!! Was het eerst wat me opviel. Tips voor een beginneling????

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

17

Cool!!

18

Monsterlijk goed gelukt!!!!!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

19 Laatst bewerkt door Arianne (30-01-2010 20:40)

Hahahaha, ik moet erg lachen om de reacties over mijn ondertaart. Dat kunnen jullie ook hoor. Gewoon met smoothers en een beetje geduld. Het is echt geen dummie, daar zou ik niet om durven liegen hahaha. Zou een beetje sneu zijn voor die  mensen. Ik zie het al helemaal voor me hihi. Ik smeer hem eerst heel trak af met botercr

Leuk!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

21

Heel gaaf!!!
En nu gelijk een vraag wat is het zand wat op de taart zit???
Dat maakt het wel helemaal af.

gr sam

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

22

Jemig de pemig, wat strak!!! En wat een super truck heb je geboetseerd!
Heel leuk ontwerp met die berg zand!

Groetjes, Jos

23

Arianne schreef:

Hahahaha, ik moet erg lachen om de reacties over mijn ondertaart. Dat kunnen jullie ook hoor. Gewoon met smoothers en een beetje geduld. Het is echt geen dummie, daar zou ik niet om durven liegen hahaha. Zou een beetje sneu zijn voor die  mensen. Ik zie het al helemaal voor me hihi. Ik smeer hem eerst heel trak af met botercr

"Begin de dag met een dansje..."

24

Je truck is gaaf!!

Liefs, Cedes.

25

je gravedigger is super cool....
nu maar hopen dat mijn zoontje hem niet ziet....

Berichten [ 1 tot 25 van 30 ]

Pagina's 1 2 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een monsterlijke opdracht!!!