1

Onderwerp: hoe krijg ik ivoor??

ik hen mijn eerste bestelling voor een bruidstaart en de kleurwn zijn lavendel en ivoor maar hoe krijg ik ivoor? ik heb de kleur ivoor gekocht maar als ik de marsepijn ermwe kleur wordt het meer lichtbruin camel? ik vind marsepijn fijner als fondant om mee te werken bij mij scheurt het fondant altijd... kan ik marsepijn ook wit kleuren en dan met glansspray sprayen??

alvast bedankt voor jullie reacties..

groetjes kim

2

Re: hoe krijg ik ivoor??

ik heb zelf nog nooit ivoor gemaakt maar je eigen idee van wit marsepein met lustre pearl spray is wel erg mooi denk ik

3

als je wit bij het ivoor doet en dat dan afwerkt met pearl spray??

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

4

Als je blanke marsepein met witte kleurstof mengt krijg je volgens mij ivoor. Zou het even met een klein stukje proberen om te zien of het ivoor genoeg wordt.

5 Laatst bewerkt door MicieK (30-01-2010 11:20)

Wij hebben een keer marsefond (50/50 gemengd) gekleurd met ivoor & wit. De parels welke tegen de taart aanliggen zijn daarna gesprayd met de pearl spray. Dat werd echt de klassieke bruidstaart/jurk kleur. Ik denk dat ze die willen hebben.
http://www.pixum.nl/image/bWlja2Vta2VzQDMzMDA2ODExMUAyQDIwMDkwNjIxMTQ0NTA4QDEyNjMzMzIxNjI%3D.jpg

(sorry, hij is een beetje groot, krijg hem niet kleiner maar dan kun je wel de kleur goed zien :) )

6

de ivoorkleuring daar moet je echt maar heel weinig van gebruiken. Snel gebruik je te veel omdat je het bijna niet ziet.