Onderwerp: marshmallowfondant
Kan iemand mij een idee geven wat ik precies kan doen met marshmallowfondant? Ik het om te decoreren of je taart mee te bekleden? Is het vloeibaar of te kneden. Wie heeft er ideetjes?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marshmallowfondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan iemand mij een idee geven wat ik precies kan doen met marshmallowfondant? Ik het om te decoreren of je taart mee te bekleden? Is het vloeibaar of te kneden. Wie heeft er ideetjes?
Hoi Birgit,
Marsmellowfondant is eigenlijk hetzelfde van structuur als de gewone fondant. Je kunt er je taartje mee bekleden
Als je op youtube kijkt wordt het in een filmpje helemaal uitgelegd
Succes met het maken!
Ik heb tot nu toe alleen nog maar marshmallowfondant gebruikt en ik vindt het wel prettig werken. Ik doe de taart er mee bekleden en met stekers leuke dingetjes uitsteken en je kunt er ook mee boetseren mits je er tylose door doet ongeveer zo
Wat is het verschil tussen fondant & marsepein? (tussen die 2 neem ik aan dat het marsefont heet, 50/50 van beide en doorelkaar kneden?)
Maar wat is dan marshmallowfondant?
verschilt het zoveel van elkaar
thx alvast voor jullie info
Wat is het verschil tussen fondant & marsepein? (tussen die 2 neem ik aan dat het marsefont heet, 50/50 van beide en doorelkaar kneden?)
Maar wat is dan marshmallowfondant?
verschilt het zoveel van elkaar
thx alvast voor jullie info
Marsepein bevat amandelen, sommig mensen hebben een notenallergie waardoor fondant beter geschikt is. Daarnaast is het een kwestie van smaak wat je zelf het lekkerst vind. Ook wat je het makkelijkst vind om mee te werken is een kwestie van voorkeur.
Marsefond is idd 50 / 50.
Marsmellowfondant wordt gemaakt van marsmellows. Het recept staat hier aan de linkse kant. Deze versie van fondant is eenvoudig zelf te maken.
thx voor je uitleg stappie wijzer geworden haha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » marshmallowfondant