1 Laatst bewerkt door Chantelle (29-01-2010 20:05)

Onderwerp: Eerste taart Chantelle

Pfff ....dat was even zweten zo,n eerste taart maar ik denk dat ie aardig gelukt is voor een eerste keer en dan niet met 1 beginnen nee ook gelijk 1 voor de buurvrouw gemaakt voor haar verjaardag de zelfde ......

Ben benieuwd wat de kenners er van vinden !!

http://i958.photobucket.com/albums/ae67/Chantel67/002kopieklein.jpg

gr Chantelle

2

Re: Eerste taart Chantelle

voor een eerste taartje is ie heel erg mooi, als het je 10 de taartje was zou ik het ook geloven en je 50ste ook nog wel. zelfs je foto is erg stylvol. mooi gemkaat en hij was vast lekker. had je twee precies dezelfde gemaakt of heb je andere nog niet geshowd?

3

Precies de zelfde moest nogal snel en dat wil natuurlijk niet he dus dan maar twee de zelfde of ie lekker is word nog een verrassing we hebben hem nog niet geproefd ;-)

wat betreft met photoshop kan je heel wat hoor ........

gr Chantelle

www.chantellebijoux.nl

4

Goed gedaan hoor!

5

Heel erg mooi en leuk geworden,en gefeliciteerd met je eerste taart en er zullen er vast nog velen gaan volgen :thumb:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

ik ben geen kenner, maar je eerste taart ziet er fantastisch uit.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

Ziet er goed uit en dat voor je eerste, zullen er vast nog veel volgen, wat zet je dat ook heel mooi op de foto!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

een prachtige eerste taart. en of je er nu een of twee maakt, het werk is ver hetzelfde voor wat betreft de biscuits en vulling. ik hou ook wel van een beetje productie!

liefs marieke