26

Re: Echt een taart voor een 6 jarig meisje

Hihi het lijkt de omgekeerde wereld wel :D:D, maar neemt niet weg dat het prachtige taarten zijn zeg !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

27

Allebei super!!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

28

Ze zien er allebei superleuk uit!

29

Wat een leukerds allebei :)

30

Super mooi!

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

31

Gaaf! Maar ik weet zeker dat heel wat 6-jarig zo'n schitterende verjaardagstaart konden waarderen!

32

Wow, supermooi. Dat schept natuurlijk wel verwachting voor de volgende jaren, haha! Ik dacht eerst dat je een 1 was vergeten, want voor een sweet 16 zou ik hem eerder verwachten, maar schitterend, werkelijk waar!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

33

Ze zijn weer schitterend :thumb:

pluk de dag!

34

Heel gaaf. En die poesjes zijn ook zo schattig!

35

geweldige taarten enne leuk zo'n dametje van 6 die weet wat ze wil :D

36

Allebei prachtig Jolanda.... Heel erg mooi. Dat parfumflesje vind ik een topper!

Corinne
Sugar & Flour

37

Heel leuk die sweet 6 taart :D Prachtig parfumflesje!
Poezentaart lijkt idd een beetje druk (wel erg leuk papier!) maar vind het een heel schattig stapeltje! Ook die mini stapel erg leuk :)
Maarreuhh.. 4 lagen vulling?! Jij gebruikt toch ook de Wilton leveler? Ik vind dat er zoveel ruimte tussen de hoogtes zit, 3 gelijke lagen krijg ik al bijna niet voor elkaar...

38

Mooie taarten weer. Dat flesje...geweldig, zie mezelf alleen zo'n taart niet voor mijn 6-jarige dochter maken, eerder als ze 26 is!?!?

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

39

Ooo wat een plaaaatjes weer! Die meidentaart is echt prachtig! Heerlijk voor een 6 jarige princes! Ook de poezen zijn super, mooie kleuren! Ik ben echt fan van je!

Groetjes, Jos

40

Super gemaakt weer!!
Vindt de poezen taart super leuk!!
En de taart voor het 6 jarig meisje ook!! je maakt wat de wensen zijn en dat heb je helemaal goed gedaan

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

41

Wat een gave taarten!
Mooie Sweet 16 voor dat dametje van 6 jaar. En je poezentaart is superleuk. :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

42

Mooie taarten hoor!
Ik vind het ook wel voor een 6-jarige, ik had wel graag eens nagellak of wat lippenstift en een verkleedjurkje aan!
Ik had ook zo van die blinkende schoentjes die enorm klikten als je er mee stapte en dat vond ik super. (als ik er nu aan terugdenk vind ik ze afschuwelijk:-))

E

Why stop dreaming when you wake up?

43

Mamaleen schreef:

E

Groet, Jolanda

44

Allebei superleuke taarten!
Alleen die voor een 6-jarig meisje :S Nou ja, misschien als mijn nichtje 6 is krijgt ze ook dat soort dingen ;)

Mijn website: Presentaart

45

Jol321 schreef:
Martine schreef:

Maarreuhh.. 4 lagen vulling?! Jij gebruikt toch ook de Wilton leveler? Ik vind dat er zoveel ruimte tussen de hoogtes zit, 3 gelijke lagen krijg ik al bijna niet voor elkaar...

Ik gebruik inderdaad ook de Wilton leveler. Ik snij de 1e laag altijd op de onderste stand en sla dan steeds 2 streepjes over en op de 3e draai ik 'm er weer in. Zo krijg ik altijd 3 lagen, maar soms vind ik het bovenste stuk dan nog iets te dik en dan neem ik genoegen met 1  streepje overslaan. Klinkt een beetje plastisch allemaal, maar waarschijnlijk begrijp je wel wat ik bedoel ;).

Moest wel even de zaag erbij pakken hoor, maar nu is het duidelijk :D
Ik heb hem nog maar 1 keer gebruikt en had een kapsel dat iets lager was dan normaal. Daardoor kon ik alleen een 3e laag snijden met 1 streepje en heb toen toch mn 'gewone' taartzaag er weer bij gepakt.
Ik ga bij de volgende taart wel even proberen of de zaag ook op zn plek blijft zonder in te draaien, dan is het verdelen misschien nog makkelijker.
Bedankt voor je uitleg!

46

Wat een leuke en mooie taarten weer en lekker veel op te zien,top!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

47

2 super lieve taartjes !! echt mooi

Groetjes Mel

Wow beide erg leuk zeg!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

Berichten [ 26 tot 48 van 48 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Echt een taart voor een 6 jarig meisje