1

Onderwerp: vergeten kartonnen te bestellen wat nu?

ik heb net mn bestelling van de webshop binnen en kom erachter dat ik dus de kartonnen voor de stapeltaart vergeten ben te bestellen, stom!
Nu hoef ik de taart nog niet nu te maken dus heb nog wel even tijd om het te regelen maar verder heb ik alles in huis dus ga niet opnieuw een bestelling plaatsen.
Weet iemand een winkel waar ik deze kartonnen kan halen of een alternatief hiervoor?

taart taart taart!

Re: vergeten kartonnen te bestellen wat nu?

Je mag er wel wat van mij overnemen! Ik heb ze gister bij Canadesje opgehaald (ook een forumlid) Maar 50 stuks zijn er wel heel veel haha. Of misschien dat Canadesje er nog wat heeft. Ze moest er 100 kwijt en ik heb er 50 overgenomen.

3

oh graag, als dat zou kunnen! Hoeveel kan je er missen (niet dat ik er zo veel nodig heb) en hoeveel wil je ervoor hebben?

taart taart taart!

ik heb er zelf 50. Hoeveel heb je er nodig? Heb er 15 cent per stuk voor betaald.
Ik zal in ieder geval Canadesje nu eventjes mailen en anders mag je er wat van mij overnemen. Ben je de eerste tijd gered en ik bak toch misschien maar 1 taart in de 1

Ik heb dr gemailt en meteen de URL van het topic erin gezet. Dan hoor je het nog wel.

6

ok dank je. als ik ze niet van canadesje kan overnemen, dan graag van jou.
bedankt voor je hulp tot zo ver!

taart taart taart!

7

Aveve/boerenbond heeft witte niet hele dikke kartonnetjes met een soort ribbelrandje.

8

Wat voor maat had je nodig?

9

sorry druk geweest dus had even geen tijd voor het forum.
Canadesje, ik ben eigelijk op zoek naar van alles wat, omdat ik nog niet precies weet welk formaat taart ik ga maken en omdat ik gewoon wat op voorraad wil hebben.
Welke maten heb je beschikbaar?

taart taart taart!

10

Ik heb nu 24 cm... en wat van 20 cm maar niet zo veel.  (sorry et duurder zo lang kon de topic niet zo snel terug vinden)