1

Onderwerp: bestelling komt te laat - hulp nodig uit Hoofddorp eo.

Hallo allemaal,

Er is iets misgegaan bij gls en ik krijg mijn pakketje te laat. Ik moet voor morgen cupcakes en choco lollies maken maar heb geen candy melts (groen, zwart) & witte chocola in huis.

Cupcake mix heb ik genoeg maar die candy melts had ik echt nodig. Is er iemand in de omgeving hoofddorp die me uit de brand kan helpen ????

Re: bestelling komt te laat - hulp nodig uit Hoofddorp eo.

Heb je ook bij DLT gekocht?
kHeb maandag besteld en heb nog niks in huis...
Volgende toch maar weer bij de andere webshops shoppen.

3

versierdetaart schreef:

Heb je al met de shop contact opgenomen dan?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

ik had maandag besteld en betaald het is woensdag verstuurd. Iets langer dan ik gewend ben, maar ik denk dat het druk was. Maar het is misgegaan bij gls (ook de laatste keer via hen dus) die hebben 3 trailers laten "staan".....

Ik ben nu in de weer met witte chocola (aldi) en de melkchoco caillets van mijn fontein want ik moet toch wat ;)

5

Ik kan je aan van alles helpen (marsepein, fondant, kleurstoffen,uistekers en mixen) maar helaas echt niet aan candy melts :( Raar dat je je bestelling nog niet hebt, ik had ook maandag besteld en had het gister binnen!

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...

6

ik kan je helaas ook niet aan candy melts helpen! Volgende keer als je iets nodig hebt moet je gewoon even mailen ;) want ik heb verder een hoop in huis (behalve een keer biscuitmix maar toen was Bommeltje zo lief :))

7

ook ik kan je niet helpen aan candy melts !!

groetjes, Ana

Bedankt meiden voor de reacties. Ben nu een alternatief aan het maken (lichtzwaarden op de Star wars cupcakes) en bewaar de chocolollies voor de verjaardagsfeest of uitdelen.

Leuk om te weten dat er meer hoofddorpers zijn dan ik dacht ! Ik ga jullie emailadressen even bewaren, altijd handig ;)

9 Laatst bewerkt door versierdetaart (29-01-2010 22:04)

Marianne schreef:
versierdetaart schreef:

Ik heb vandaag voor het eerst mn pakket aangeboden gekregen (maandag al besteld!!) en.. ik was natuurlijk net niet thuis. Pas maandag weer een kans.. Grrr.... had dit weekend speciaal vrij gehouden om lekker te gaan "taarten", maar ja.. gaat dus niet door. Oke, ik had eerder kunnen bestellen, maar ik dacht dat maandag ook wel moest kunnen. Niet dus! Volgende keer echt de andere webshops.

Sorry.. moet ff mn frustratie kwijt! :mad:

10

versierdetaart schreef:
Marianne schreef:
versierdetaart schreef:

Ik heb vandaag voor het eerst mn pakket aangeboden gekregen (maandag al besteld!!) en.. ik was natuurlijk net niet thuis. Pas maandag weer een kans.. Grrr.... had dit weekend speciaal vrij gehouden om lekker te gaan "taarten", maar ja.. gaat dus niet door. Oke, ik had eerder kunnen bestellen, maar ik dacht dat maandag ook wel moest kunnen. Niet dus! Volgende keer echt de andere webshops.

Sorry.. moet ff mn frustratie kwijt! :mad:

Maar ligt dit aan DLT of aan GLS??

Volg je hart...want dat klopt!

11

Even in de herhaling:

Want als je pakket inderdaad 27-januari is verzonden, is het slechts 1 dag later verzonden dan meestal gebeurt, toch?

mniek schreef:

Maar ligt dit aan DLT of aan GLS??

Beiden. Woensdag(!) is bestelling pas bij DLT weggestuurd. En toen bij GLS ook nog 's blijven liggen. En ik kan t ook niet ophalen vandaag (zaterdag) bij GLS.
Grr....

*nog steeds ge

13

Hier ook niets qua candy melts in huis.. maar qua andere zaken kun je het bij mij altijd proberen mocht je eens iets snel nodig hebben..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Hetzelfde geval als versierdetaart, maandag besteld en betaald, woensdag verzonden met gls (de laatste keer dat ik dat dus aanklik) en het is er nog steeds niet :( .... Ik hoop dat ik mijn taart kan bekleden met wat ik heb maar ik vrees van niet. :S en mijn star wars feest is morgen *@#!$*

Misschien doe ik nog aanspraak op jullie lieve aanbiedingen hoor !

BTW vinden jullie het wat om met "Hoofddorpers eo" onder elkaar de emailadressen uit te wisselen ? Misschien handig voor als je met spoed iets nodig hebt (ik ben hier niet altijd online en kan me voorstellen dat ik niet de enige ben) of als je samen iets wilt bestellen om de vzk wat te verlichten ? Ik hoor wel als er animo is, mijn email is dtmvanderaa01@hotmail.com

15

Hey Danielle.. je kunt ons allemaal bereiken door op "E-mail" te klikken onder onze avatar ;-)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

ja maar dan ben ik wel een tijdje bezig een voor een jullie mailen dus ik dacht ik maak een groepje in mijn mail aan ;)

NU ben ik pas echt gefrustreerd. Mijn pakje is er nog niet en die @#!$% track and trace optie doet het ook niet, GLS is niet te bereiken dus ik heb geen idee waar mijn pakje is en wanneer het wordt geleverd.

18

Op zaterdag bezorgt GLS sowieso niet.... :nooo, dat doet alleen TNT.

19

Ik heb je net nog even teruggemaild. Hoop niet dat het te weinig is Danielle

20

sorry... tegen de tijd dat ik je email zag was ik niet thuis en ben er nu pas weer..