Onderwerp: hoop taarten o.a. blond,hart en een knuffel
Een stapel taart die als maar nog niet geplaatst was. (vooral om dat ik niet uit gezocht had hoe dat moest)Dus bij deze:
Deze van 'hart' e taart was gevuld met bbr chocolade stukjes en frambozen.
En gevraagd voor de verjaardag van een familielid.

van voor
Deze taart maakte ik voor de eerste verjaardag van mijn zoontje. Ik heb m veel te snel gemaakt om dat het feestvarken zelf tot een dag voor zijn verjaardag koorts had en ik niet wist of ik de verjaardag door zou laten gaan, daar bij was dat vlak voor de kerst dus al met al toch al druk. Het is de knuffel van mijn zoon. Hij was gevuld met bbr en chocolade stukjes en fudge caramel.

Een blond taart voor een zwangere vriendin die een babyshower kreeg.
Ze is niet blond maar bruin zo als de zwangere zelf. Ik heb lang getwijfeld of ik de zwarte lijntjes zou doen maar zelf vind ik m goed gelukt en door de lijntjes echt blond. Gevuld met lemoncurd en mona citroenspul

helaas ben ik mooie foto's vergeten te maken maar de zijkant was als een blondbord groen met witte ruiten en een geel schulprandje klein beetje te zien op deze foto:
En als laatste een taartje voor mijn man:
Hij was aangenomen op een functie binnen het bedrijf waar hij al werkte waar voor hij een(korte) opleiding voor moest volgen. Ik weet niet meer wat er in zat.
groetjes,
is kijken of het nu wel gelukt is