1 Laatst bewerkt door Nathalie76 (29-01-2010 17:45)

Onderwerp: Mannen Grrrrrrrrrrr

Manlief zegt altijd ik lus alles, jaja, alles, echt niet!! Ik  Hij had al aangegeven, ik lust geen fondant, hij moest dat van mij verplicht proeven. Ook lust hij geen taart met marsepein. Dus ik dacht misschien is het dan leuk om een chocoladetaart te maken, het zou leuk zijn om samen wat lekkers bij de koffie te hebben. Ik op zoek en vond een geweldig recept van Jozien. Om het extra leuk te maken heb ik een hartvorm gebruikt, want ja de liefde van de man gaat door de maag. Nou de mijne lust ook nog eens geen chocoladetaart!!! Uit beleefdheid heeft hij een klein stukje geproefd. Dan maar mee naar het werk maandag, ze zien me aankomen met mijn liefdestaart!! :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6DXVDLH8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HFTO4RGT.jpg
Oja, mijn eerste roosjes probeersel

2

Re: Mannen Grrrrrrrrrrr

zo is mijn man ook! in zijn koffie twee suikeklontjes, maar fondant vindt hij te zoet, en marsepein lust hij ook al niet! volgende keer maak ik spruitjestaart...

wat een zeurkous zeg, vind je taart ongelovelijk mooi :D

4

Nou die van mij is net zo hoor, dus ruilen heeft geen zin whaha.
Maar hij ziet er heerlijk uit, waar werk je? Kom ik ff een bakkie doen

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

mooie roosjes. mijn man is ook geen zoetebek, maar hij eet altijd wel een stukje van mijn taarten, anders moet hij op de zetel slapen!

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

6

Mooie taart! Wat jammer alleen dat het zo'n moeilijke is wat dat betreft. :P De mijne lust volgens mij alles wel (zolang het maar lekker is zegt ie altijd tegen me, hahaha) behalve chocoladetaart, zo lust ie ook geen chocoladepudding etc, maar wel gewone chocolade (apart toch... :P). Ach, als dat het enige is vind ik het niet erg! :P

7

Lot, ik werk in Leek, vlakbij Groningen. Maandag staat de koffie voor je klaar!

Amber, dat is idd heel apart! :lol:

8

Wat grappig!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

9

Voor de mannen die niet van zoetigheid houden maak ik joghurttaart, dat gaat er goed in..misschien dat een idee voor je vriend?

Het is wel een mooie voor valentijn zo :D

10

Oh, die kerels toch :)
De mijne snoept zich in het weekend een ongeluk aan koek en chocola. Mijn taart vindt hij heerlijk, maar ZONDER marsepein of fondant. Ben er nog steeds niet toe gekomen om een keer een ganache taart te maken, maar die zal hij zeker wel lekker vinden (hoop ik)

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11 Laatst bewerkt door sweetypie (30-01-2010 10:40)

Haha, de mijne is n

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

12

je taart ziet er prachtig en heerlijk uit! ik snap die man van jou ook niet hoor!

liefs marieke