1 Laatst bewerkt door melaniepelanie (28-01-2010 16:37)

Onderwerp: Hulp nodig bij puzzelplaatje Oma.

Ik ben bezig met mijn eerste puzzelplaatje. Op dit moment aan het knippen maar weet niet of ik nog meer moet uitknippen.

Ik heb: de trui, de kraag, de haren, een oorbel en het gezicht zelf dan.
(de bril laat ik weg). Wat moet ik nog meer uitknippen?
En de wangen doe ik die apart of kan ik die het beste spuiten met zwarte lijnen.

En dan kom ik dus op het volgende. Ik heb niet zo'n 'gun' waarmee ik marsepein kan spuiten. Kan ik het ook redden met een cornetje en zwart glazuur?

Alle hulp is welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VADJJUB6.jpg

Mijn oma na wat freubelen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P4RZTAZB.jpg
Hij is nog niet klaar, overal waar de strepen staan moeten nog zwarte lijntjes komen...
Iemand nog tips?

2

Re: Hulp nodig bij puzzelplaatje Oma.

Misschien is het handiger als je het plaatje even laat zien, dan kunnen we er meer mee.

Sorry haha, had m al gekopieerd en alles. Deze domme ik vergeet altijd vanalles.

Mijn topic-inhoud gewijzigd, nu graag tips over wat ik tot nu toe heb :D.

5

Persoonlijk zou ik de haargrens wat veranderen als ik heel eerlijk ben. Het ziet er nu een beetje vreemd uit boven op haar hoofd.
Ik zou ook haar wenkbrauwen grijs maken denk ik.

Groetjes Sharon.

klopt haha ik zat er zelf ook al naar te kijken maar was eigenlijk te lui om er iets aan te doen :$. En inderdaad de wenkbrauwen grijs maken is een goed idee!

7

Ik weet niet of spuiten met glazuur wel strak wordt. Daar moet je wel even mee oefenen denk ik. Ik zou de wimpers en wenkbrauwen met hele dunne rolletjes marsepein doen en de lijntjes in het gezicht met een heel dun penseeltje met zwarte kleurstof verdund met alcohol.
En snel sparen voor een sugarcraftgun.

Groetjes, Elly

8

Misschien een rare opmerking, maar je hebt het gezicht wel 3d gedaan en de rest niet. Ik denk dat je plaatje al veel beter wordt als je het haar ook 3d maakt. En de borsten zou ik dan ook doen.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

Ik heb gister van Canadesje iets gekregen waarmee ik de lijnen wel kan spuiten als het goed is :D. Lekker marsepein of fondant erin! (Nogmaals bedankt Canadesje).

Als ik 3D doe, gewoon stukken eronder? Of stukken erop plakken?
Heb het nog nooit gedaan haha. De wangen had ik maar een stuk onder gelegd omdat ik anders niet wist hoe ik duidelijk moest maken dat het wangen zijn :D.

Bedankt voor alle idee