Onderwerp: Wat is het moeilijk..
om prinses Yasmine mooi te puzzelen...... 'n Buurvrouw wilde graag 'n taart komen maken voor haar dochter die 6 wordt. Komt ze aan met 'n plaatje van Yasmine
Tja, d
Hier staan mijn creaties , groetjesssss, Marian
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat is het moeilijk..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
om prinses Yasmine mooi te puzzelen...... 'n Buurvrouw wilde graag 'n taart komen maken voor haar dochter die 6 wordt. Komt ze aan met 'n plaatje van Yasmine
Tja, d
Ze is prima gelukt en heeft hele mooie mysterieuze Yasmine-ogen.
De onderste is ook erg leuk geworden, mooi strak!
nou ik vind haar wel zeer gelukt. mooi hoor en vooral de ogen 
hoezo niet zo gelukt, ze heeft prachtige ogen, en ik vind haar mooi gepuzzeld!!
Super mooi! Puzzelen is inderdaad erg lastig.
Ze is heel mooi geworden!
Grappig dat je het zelf altijd minder vindt...dat komt natuurlijk omdat je het zo lastig vond 
Ik vind haar ook heel goed gelukt en de blauwe taart is ook heel mooi.
Wat is trouwens "getrempeert"?
WOW...die Jasmine is gewoon super! Zo echt ben ik er volgens mij nog geen tegengekomen hoor! Die ogen en het gezicht zijn echt goed 
ik vind de blauwe geweldig van kleur 
aan de bovenste zou ik me nog niet durven wagen, eerst nog even oefenen op gewone taarten 
Supermooi gemaakt eg, die jyasmine!
De andere taart vind ik trouwens ook werg gaaf!
Hoezo?...niet gelukt? Ik vind hem prachtig!!
misschien moeilijk maar je hebt haar geweldig gemaakt!
Niet zo goed gelukt???????? Ze is juist SUPER goed gelukt!! Prachtige Yasmine ogen, en een mooie mond ook! 2 van de moeilijkste dingen vind ik, omdat een plaatje daar echt zijn herkenning van heeft.
Onderste taart is ook super!
Niet mooi? Hij is geweldig, zelfs de ogen! 
Dank jullie voor de leuke reaktie's
Bij de blauwe taart was 1 hoek niet zo mooi, zat 'n vouw in maar die heb ik stiekem aan de achterkant gehouden toen ik de foto maakte
Grappig dat je het zelf altijd minder vindt...dat komt natuurlijk omdat je het zo lastig vond
Ik vind haar ook heel goed gelukt en de blauwe taart is ook heel mooi.Wat is trouwens "getrempeert"?
Tremperen is het bevochtigen van het doorgesneden kapsel. Ik vind dit zelf altijd wel lekker, geeft net iets meer smaak aan de taart. Je kan hiervoor van alles gebruiken. Ik gebruik meestal vruchtensiroop (aangemaakt met water) of suikerwater.
Ojee, misschien moet je nog een keer goed kijken hoor, want ze is echt prachtig!
Zooo, da's je anders zeker wel gelukt, zeg! Errug knap!
vind m juist wel gelukt!
Ik vind hem prachtig zene, das normaal denk ik dat je altijd zelf nog wel dingetjes ziet die beter kunnen :-)
Een vraagje: zo'n puzzel taart heb ik zelf uiteraard nog niet gemaakt,heb zelf nog maar 1 taart gemaakt maar die ogen dat is ook volledig gemaakt met fondant of marsepein of teken je die op je fondant?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Wat is het moeilijk..