Re: [nu met nieuwe foto's] Weer goud en publieksprijs op de DCE
geweldig!!!!!!
de details, echt super!
Gefeliciteerd!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [nu met nieuwe foto's] Weer goud en publieksprijs op de DCE
geweldig!!!!!!
de details, echt super!
Gefeliciteerd!!!
Wat een plaatje!! Tja, als je zo'n taart aflevert dan weet je wel dat de buit binnen is
Ontzettend leuk dat je voor de 2e keer gewonnen hebt, meer dan verdiend lijkt me. Gefeliciteerd!
gefeliciteerd fantastische taart
Wooww...ik heb echt geen woorden voor deze. ZOOOOO MOOOOOOOOOOOIIII!!!!
Prachtige taart hoor! Gefeliciteerd met je eerste plaats!
Ook ik vond de taart geweldig.
Toen ik de hal binnenkwam viel me de taart gelijk op, met de geweldig kleuren!
Je krijgt ook gelijk een sfeer van India als je er naar kijkt.
De prijs is zeker welverdiend!
erg mooie taart! dit is gewoon kunst. erg mooi!
welke malletje/uitsteker heb gebruikt voor de waaier (de taart helemaal beneden )en de mal/uitsteker (bovenste taart)voor de krul?
Dit zijn de uitstekers van Jem: de Jacobien
Ik heb de taart gezien bij het DCE en inderdaad de terechte winnaar. Mijn dochter heeft hem al bij mij besteld voor haar verjaardag maar ik heb haar maar aan het verstand gepeuterd dat zo'n geweldige taart mij dus echt niet gaat lukken.
Proficiat!
wow.....ik ben echt saprakeloos zeg, wat een fantastische details! terecht gewonnen dus!
PFFFFFFFFFFFFF, wat een taart!!! verder kan ik er niets meer aan toevoegen wat de vorige 4 bladzijdes nog niet gezegd is! maar dat ik hem prachtig vind is wel duidelijk toch
Jeetje Caroline, wat een gave taart! Gefeliciteerd met je behaalde prijzen hoor, super verdient!
Je taart is echt PRACHTIG.
prettygem schreef:erg mooie taart! dit is gewoon kunst. erg mooi!
welke malletje/uitsteker heb gebruikt voor de waaier (de taart helemaal beneden )en de mal/uitsteker (bovenste taart)voor de krul?Dit zijn de uitstekers van Jem: de Jacobien
Maar deze uitstekers kan ik niet vinden hoor
Deze taart sprong er echt wel helemaal uit!!!! Nu weten we ook weer van wie hij kwam
Nu ik je op de foto zie, ik had je bezig gezien aan je standje!
Wauw. geweldige taart!!!
gefeliciteerd
ik droom er helemaal bij weg bij zulk een mooie taart.
Gefeliciteeerd! Hij is te mooi om waar te zijn!
Prachtig!! Wat een droomtaart zeg!!
En van harte gefeliciteerd!!!!
Je taart is echt PRACHTIG.
Sweet Carolyn schreef:prettygem schreef:erg mooie taart! dit is gewoon kunst. erg mooi!
welke malletje/uitsteker heb gebruikt voor de waaier (de taart helemaal beneden )en de mal/uitsteker (bovenste taart)voor de krul?Dit zijn de uitstekers van Jem: de Jacobien
Maar deze uitstekers kan ik niet vinden hoor
Dit is de uitsteker bij de webshop te koop.
JEM Floral Applique - Jacobean Style set/12
[106M015]
Omg, ben sprakeloos!!!!!!!!!!
werkelijk een plaatje.........zucht..
WOW!!! In 1 woord; GEWELDIG! Echt retegaaf!
Deze taart sprong er echt wel helemaal uit!!!! Nu weten we ook weer van wie hij kwam
Nu ik je op de foto zie, ik had je bezig gezien aan je standje!
Mijn man zat dit berichtje te lezen en vroeg mij naar welke beurs ik was geweest. De Kamasutra beurs was namelijk ook in dat weekend.
Ik heb de taart gezien bij het DCE en inderdaad de terechte winnaar. Mijn dochter heeft hem al bij mij besteld voor haar verjaardag maar ik heb haar maar aan het verstand gepeuterd dat zo'n geweldige taart mij dus echt niet gaat lukken.
Proficiat!
Gewoon doen, dan iets kleiner.
En ander ga je oefenen op een dummy, dat luk je best.
Iedereen wil ik bedanken voor de lieve en welgemeende reacties. Dat is meer dan alle bekers die je kan verdienen.
Dit is z
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » [nu met nieuwe foto's] Weer goud en publieksprijs op de DCE