1

Onderwerp: aardbeitjes, aardbeitjes, aardbeitjes...

afgelopen zondag hebben we mijn dochter haar 7de verjaardag gevierd (de tijd vliegt). Zelf had ze weer gezegd wat het moest worden, deze keer dus strawberry shortcake. Later bleek dat niet iedereen haar kende, maar dat heeft de pret niet gedrukt.

Dit is hem geworden.

Vulling onderste taart: laag meringue frambozenbotercreme met frambozen en choco snippers, laagje frambozen jam en nog een laagje frambozenbotercreme.
Bovenste taart: witte chocoroom met frambozen, laag frambozenjam en nog ene laagje room. Dit was een beetje laag uitgevallen chocoladebiscuit.

Zag trouwens aan het eind van de dag dat ik wat vergeten was. Niemand was het opgevallen, misschien jullie wel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GOM3GXAY.jpg

Meer foto's staan in mijn album.

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

2

Re: aardbeitjes, aardbeitjes, aardbeitjes...

Onwijs mooi. zie niet echt wat je vergeten bent, mist ze een arm?

3

Ik zie ook niet wat je  vergeten bent, maar wind je taart helemaal geweldig hoe heb je die schildjes gedaan? is dat fondant en heb je dat zelf beschilderd? Prachtig hoor.

4

Wat 'n cutie! Heel mooi geboetseerd!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Wat je ook vergeten bent, het valt iig niet op! :lol:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

ehhmmm strik met aardbei??
Hele leuke (en vast ook lekkere) taart!!

7

het enige wat ik zie is 1 half aarbeitje en ik zie het meisje heeft maar 1 arm maar ik denk dat dat komt doror dat  ze schuin zit en ik haar armpje gewoon niet zie
ik vind het een hele mooie taart apart met die afbeeldingen erachter

8

Geen idee watr je vergeten bent! Die arm misschien? Echt leuk die schildjes erbij

lekker duurt het langst!

9

Ik kom ook niet verder dan dat ze misschien een arm mist, maar dat kan ook aan de invalshoek van de foto liggen! Het is in ieder geval een hele leuke taart!

Wanneer krijgen we het antwoord te horen??

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

dat ziet er mooi uit

Groetjes Miranda

11

Geen idee wat je vergeten bent, maar ik vind het een hele leuke taart. Toevallig heb ik er vorige week ook zo een gemaakt, ook voor mijn dochter van 7.

Groetjes,
Marja

12

Wat een leuke taart! Mooi geboetseerd en schattig met die aardbeitjes. Maar ik ben wel benieuwd wat je bent vergeten? Het was vast onbelangrijk, ik kan niks ontdekken, hij is erg mooi!

13 Laatst bewerkt door Karin09 (29-01-2010 07:26)

Ze is lief! Mooi gemaakt ook........maar wat je bent vergeten, geen idee? Ben benieuwd wat het was...........

edit: Heb even je album bekeken en zag dat ze wat ingezakt was, dus de tylose vergeten?

14

heel leuk gedaan

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15

Karin09 schreef:

Ze is lief! Mooi gemaakt ook........maar wat je bent vergeten, geen idee? Ben benieuwd wat het was...........

edit: Heb even je album bekeken en zag dat ze wat ingezakt was, dus de tylose vergeten?

Ha ha, heb wel tylose gebruikt, maar ik was te ongeduldig dus te snel alles op elkaar gezet. Gevolg was dat ze wat dikker werd als de bedoeling was :)

De taart was inderdaad erg lekker.

16 Laatst bewerkt door mari (29-01-2010 09:05)

angelz schreef:

ehhmmm strik met aardbei??
Hele leuke (en vast ook lekkere) taart!!

Inderdaad op de hoed van strawberry ben ik de strik vergeten, maar ook de kroontjes van de aardbeitjes :D

Het armpje is inderdaad verstopt, maar is er wel.

De achtergrond was trouwens nog een geluk bij een ongeluk. In eerste instantie was het een geheel. Deze met de bolle kant op zondagochtend op tafel gelegd toen mijn zoon aanbelde (die was buiten in de sneeuw aan het spelen). Dat ik terugkwam lag hij in twee

17

Leuk gedaan, en een ideetje om te onthouden van die achtergrond!

18

Wat een schatje :)

Mijn website: Presentaart