Onderwerp: Hello kitty en logo
Voor mij een drukke week geweest. Eerder al de gitaar geplaatst nu ook de andere 2 taarten van deze week.
Een logotaart voor iemand die zijn stage afronde en graag iets lekkers wilde trakteren. Vanwege prive gebeurtenissen kon ik er pas om 12 uur 's nachts mee beginnen. Gelukkig om half 2 alweer klaar. Daarentegen niet zo geworden als ik had gehoopt. Klant was er gelukkig wel blij mee. Gevuld met aardbeienbavarois
Hello Kitty voor Susanne van 10 jaar. De naam moest erop een hello kitty en de leeftijd. Nu zag ik het niet zitten om kitty te gaan boetseren dus maar gepuzzeld. Viel me toch nog een beetje tegen. Vind m ook niet heel mooi gelukt. De letters zouden er niet gewoon op passen dus van te voren al bedacht dat ik ze rechtop ging zetten. Nog nooit problemen gehad met brekende letters maar eens moest de eerste keer zijn. Oftewel er braken er 2 maar kon ze gelukkig weer aan elkaar lijmen. Gevuld met aardbeienbavarois

Sorry voor de slechte foto's maar bij de logotaart was ik te moe om m op een goede manier op de foto te zetten en bij HK was ik het gewoon vergeten.