1 Laatst bewerkt door marlies (28-01-2010 19:13)

Onderwerp: 99 jaar...

Jawel, mijn oma is vorige week 99 jaar geworden. En tot nu toe mijn trouwste klant, aangezien dit het derde jaar is dat ik voor haar aan de slag ben gegaan. Net als vorig jaar een eigen willetje :Y dat ze weini,g of liever geen, marsepein wilde want sommige mensen lusten dat niet. Dus met fondant aan de slag gegaan en de taart wat rustig gehouden om alle aandacht naar de 99 en de rozen te laten gaan. Ben er erg tevreden over, de kleuren zijn echt super bij elkaar. Het zijn de rozen die eigenlijk anjers zijn, hier de how to.

Gevuld met vanille creme en aardbeienjam. En ook nog bijpassende cupcakes erbij.

Eens even kijken of ik nogsteeds foto's kan plaatsen het is namelijk alweer even geleden :O

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/Cupcakes/Nieuwe_map/IMG_0007.JPG

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/Cupcakes/Nieuwe_map/IMG_0008.JPG

http://www.partycupcakes.nl/mediapool/55/556396/images/party/party_s/Cupcakes/Nieuwe_map/IMG_0009.JPG

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

2

Re: 99 jaar...

Erg mooi!! Nog gefeliciteerd met je oma! En ook met je 5000e bericht! ;)

Groetjes, Daphne

3

Mooi zeg! En gefeliciteerd met je oma!

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

4

Erg mooi! Mooie kleurencombinatie ook!

5

Mooie taart! Maar dat moet ook bij zo'n mooie leeftijd! Gefeliciteerd met je oma!

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

6

gefeliciteerd met je oma! Taart is mooi geworden

7

Gefeliciteerd! Mooie roosjes/anjers :lol:

Ik heb dat filmpje wel vaker gezien en me er nog nooit aan gewaagd. Maar goed dat jij het wel gedaan hebt!

schitterende taart
mooie roosjes

9

Hey Marlies, hij zet er mooi uit! Tenminste dat denk ik want de foto is zo groot dat ik als een wilde moet scrollen om hem te zien... Heb je ook een kleiner formaat foto?

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

10

Hij is idd mooi, maar wat Jozien zegt...... Hij is wel superrrrrrrrrrrr groot, niet echt handig om te kijken en dat is uiteraard zonde van je mooie taart.

11

Hey, gefeliciteerd met je oma! Wat een leeftijd... :)
Mooie taart ( Ik zie 'm trouwens wel op normaal formaat :think: ... of heeft Jozien er al wat aan gefrutseld?), en vooral die laatste met die cuppies is helemaal top!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

12

Wat een beauty!! Echt erg mooi. Mooie kleuren bij elkaar. Heel mooi rustig en strak en dan met van die gerafelde roosjes. Errrrrrg mooi en al helemaal met de cc's erbij. Gefeliciteerd met je oma! Wat een leeftijd!!

13

Mooie taart en mooie kleurencombi en gefeliciteerd met je oma!

14

Mooie taart en gefeliciteerd met je oma!

Veel liefs, Annelies

15

gefeliciteerd met oma..en het is een een mooi geheel worden...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

16

die rozen of anjers hoe je t wil noemen zijn echt top!!

Nog gefeli met je oma :D

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

17

WAUW, wat een mooie taart en cc's, een heel BIJZONDER mooi geheel.......
super-roosjes ook en NATUURLIJK geweldig een OMA van 99,
VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!

18

Wauw, wat mooi!!! De kleuren passen echt mooi bij een dame op leeftijd!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!