Onderwerp: Chocobom
Hoi allemaal,
Gezocht maar nog niet gevonden...
De buitenkant is natuurlijk heel duidelijk maar wat doe je IN de chocobom? (wat voor biscuit, vulling etc)
thanks
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocobom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi allemaal,
Gezocht maar nog niet gevonden...
De buitenkant is natuurlijk heel duidelijk maar wat doe je IN de chocobom? (wat voor biscuit, vulling etc)
thanks
Eeb chocobiscuit en een chocoladevulling, maar dat kan natuurlijk ook anders als je daar niet van houdt.
Je ziet het toch niet dus als je de buiten- en bovenkant al choco genoeg vind doe je er gewoon een vanille biscuit in. Ik geloof niet dat er een must is.
Ik heb zelf een chocobom gemaakt met als vulling oa slagroom met verse aardbeien, erg lekker
mijn zusje had het verzoek chocolade met chocolade en chocolade voor haar verjaardagstaart dus ik heb mijn biscuit (gewone, chocolade vond ik dan net weer te )
gevuld met chocolademousse met stukjes geraspte chocolade, om dat een beetje te compenseren heb ik ook een laagje viervruchtenjam ertussen gedaan.
bovenop had ik vers fruit gedaan; bosbessen, aardbeien, frambozen en van die kleine rode besjes.
het was een groot succes maar dan moet je natuurlijk wel van chocolade houden
Ehhhh nou moet ik nog kiezen ook! Maar ik ben gek op choclade dus dat zou nog wel eens choco, choco met choco kunnen worden.
Welke groote van de taartvorm gebruiken jullie?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Chocobom