1

Onderwerp: hoeveel vulling maken voor stapeltaart?

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoeveel vulling ik zou moeten maken voor een stapeltaart 32-28-24-20-16? 1e laag bokkepootjes 2e laag rode vruchten met slagroom

Graag verhoudingen aub. Thanks.

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

2

Re: hoeveel vulling maken voor stapeltaart?

Waar doe je de bokkepootjes doorheen?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ik zou zeggen slagroom (volgens recept hier op de site)

Heb jij een ander voorstel?

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

4

ik zou voor boterroom gaan, kan je gemakkelijker bewaren dan... slagroom moet je altijd in de koelkast zetten!

5

Ik ga, voor het eerst (!), een stapeltaart maken en zat ook heel erg met de vulling. Maar ik weet wel dat ik een vulling gebruik die buiten de koelkast bewaard kan worden. Hoe zet je een stapeltaart in de koelkast? Mijn vulling wordt bc van mix met aardbeien en misschien de tweede laag iets met vanille.

6

Esther68 schreef:

Ik ga, voor het eerst (!), een stapeltaart maken en zat ook heel erg met de vulling. Maar ik weet wel dat ik een vulling gebruik die buiten de koelkast bewaard kan worden. Hoe zet je een stapeltaart in de koelkast? Mijn vulling wordt bc van mix met aardbeien en misschien de tweede laag iets met vanille.

Ik haal altijd een plankje uit de koelkast, drielaagse stapels passen er dan wel in.

Trying to forget someone you love,
is like trying to remember someone you never knew...