Onderwerp: Vrolijke cuppies voor tractatie
Gister deze cuppies en een bolletje voor de juffen gemaakt voor mijn dochter die is vandaag 8 jaar geworden en gaat zo tracteren op school. Ze heeft goed meegeholpen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke cuppies voor tractatie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gister deze cuppies en een bolletje voor de juffen gemaakt voor mijn dochter die is vandaag 8 jaar geworden en gaat zo tracteren op school. Ze heeft goed meegeholpen.

Zo te zien heb je een goede hulp! Ze zien er prachtig, fleurig en strak uit! Gefeliciteerd!
gr,. Nicolette
Leuk, lekker vrolijk!
Wat een leuke kleuren zeg, gefeliciteerd met je dochter.
Echt vrolijke cuppies. Een mooi geheel!
Gefeliciteerd met je dochter...zo te zien gaat dat een smakelijke vrolijke boel worden op school!
Dat ziet er superleuk uit. Handig, zo'n hulpje.
Wat een leuke cuppies, en gefeliciteerd met je dochter. Als ik het goed zie staat je dochter op de foto in haar pyama, dat vind ik zo grappig, alle foto's die ik heb gemaakt dat mijn dochter (van bijna 11) me helpt met bakken, staat ze er in Pyama op
:-)
ik zit ademloos te kijken.... prachtig zeg!~
wat een mooie kleuren ook. ik kijk al steeds in de shop, maar kan maar niet ontdekken welke kleurstof ik nodig heb voor diepe warme kleuren....
Gefeliciteerd met je dochter en wat een vrolijke tractaties. Leuk dat je dochter je daarmee zo goed heeft geholpen.
Wat zijn ze mooi!
En wat gezellig, zo in de pyjama helpen. Net als bij mij thuis...
Heel erg leuk gedaan. Hele mooie kleuren heb je gebruikt. Gefeliciteerd met je dochter.
ziet er mooi uit...gefeliciteerd met je dochtertje.. wat een mooie dame!!
heel leuk en zo vroolijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Vrolijke cuppies voor tractatie