Onderwerp: Mijn eerste puzzel- en boetseerprojectjes
Zo, voor komende zaterdag staan er twee verjaardagstaarten, 12 baileys CC's en 30 smiley cake-pops op de planning.
Hieronder mijn eerste puzzelplaatjes en boetseerseltjes
E
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste puzzel- en boetseerprojectjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo, voor komende zaterdag staan er twee verjaardagstaarten, 12 baileys CC's en 30 smiley cake-pops op de planning.
Hieronder mijn eerste puzzelplaatjes en boetseerseltjes
E
He Natasja
Ben ik nog de eerste die mag reageren ook.
Super gedaan hoor.
Wat zal Teun blij zijn met zo'n "stiefmoedertje"
Leuk! Vooral de Hippo's en de sterren op de laatste foto...
Ik vind ze erg leuk! Hoe heb je de zwarte lijnen gemaakt? Zou ik die lijnen ook kunnen maken met zwart glazuur (vanuit een cornetje)?
Ik heb de lijntjes gemaakt met de sugarpaste gun en zwarte marsepein, het dunste sliertje genomen, en dat elke keer op het randje gedrukt/geplakt.
Ik vind de hippo's en de tweede mario het mooist. Knap gedaan, hoor!
Dat ziet er superleuk uit allemaal. Ik ben benieuwd naar de taarten.
Supermooi die Mario en Luigi! Wat ik me nou afvraag is hoe je bij die hippo en kikkertjes nou die kleine oogjes zo mooi rond krijgt, dat lukt me nooit. Heb je daar een tip voor?
Euhm...tja een beginnerstip dan haha, aangezien dit ook pas mijn eerste kunstwerkjes zijn.
Marsepein uitsteken met een spuitmondje, dan heb je twee gelijke rondjes. Die rol je vervolgens rond en druk je een beetje plat. Dan blijven het bij mij gelijke rondjes 
Errug leuk, vooral die hippo's maarreh die bailey cc's, vertel.... how? 
Errug leuk, vooral die hippo's maarreh die bailey cc's, vertel.... how?
Nou
Ik heb vorige maand uit Engeland overheerlijke Baileys Extra Thick Cream meegenomen hehe. Ik was van plan de cc's daarmee te gaan vullen 
Moet alleen nog f verzinnen hoe ik ze vanboven ga afwerken, en snel ook, want morgenochtend moet ik ze afmaken
Ik dacht zelf aan witte chocolade ganache of iets dergelijks...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn eerste puzzel- en boetseerprojectjes