1

Onderwerp: Kenwood Patissier of KMIX 50/51?

Ik weet het niet meer hoor....

Ik wil graag een mixer aanschaffen.
De KitchenAid valt af, simpelweg te duur.

Het wordt hoogstwaarschijnljk een Kenwood, maar nu zit ik enorm te twijfelen.

Ik lees in hier op het forum verschillende berichten over de Kenwood Patissier.
Die komt over 2 weken in de aanbieding bij de Makro. Iets van 99 euro ex btw?
Daar had ik eigenlijk wel mijn zinnen op gezet, maar nu lees ik oo dat bij de Sligro de Kenwood KMIX 51 in de aanbieding is alleen deze week met 75 euro korting.
Hij komt dan op 225 euro ex btw.

Als ik Google op deze 2 apparaten krijgt de KMIX 51 volgens mij de beste referenties. De Patissier komt dan niet zo heel goed uit de verf.

Dus ik twijfel heel erg.
Ik denk toch dat ik morgen even naar de Sligro ga.

Maar heeft iemand advies voor mij?

Groetjes Jessica

2

Re: Kenwood Patissier of KMIX 50/51?

Ik heb zelf een Patissier en ben er zeer tevreden over :) Maar je vraag staat verkeerd, ik ga hem zo verplaatsen naar Bakken en Vullen.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Ik heb de KMIX en vind em helemaal geweldig.  Ik denk niet dat er echt veel verschil in de 2 zit.. alleen de eene zit al veel langer op de markt dus heeft al langer de tijd om neg feedback te krijgen ;).  De patissier is iets kleiner... en lichter voor als je em weg moet zetten en heeft natuurlijk de erg leuk retro look.  De kmix.. is nu een permanent baksteen op de aanrecht hahahaha.

4

Ik heb de KMIX ook gekocht bij de Sligro en vind hem geweldig mooi! Is mooi strak met een mooie dieprode kleur en ziet er ook echt heel professioneel en degelijk uit. Kan niet wachten tot ik dit weekend er voor het eerst mee kan mixen (de hele dag als het moet :lol:). En qua gewicht vind ik 'm erg meevallen, hoor. Met mijn hand op de juiste plaats (onder dat rode gedeelte) kan ik 'm zo met

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Als je die duurdere bij de Sligro gaat kopen.... Kun je net zo goed wachten totdat de Kitchenaid weer in de aanbieding is bij de Makro die heb ik toen ook voor dat bedrag daar gekocht. Tenminste als je liever een Kitchenaid wilt.

Ik kan je niet vertellen hoe die kenwood is want ik heb die niet. Succes :)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

6

Mariska1984 schreef:

Als je die duurdere bij de Sligro gaat kopen.... Kun je net zo goed wachten totdat de Kitchenaid weer in de aanbieding is bij de Makro die heb ik toen ook voor dat bedrag daar gekocht. Tenminste als je liever een Kitchenaid wilt.

Ik kan je niet vertellen hoe die kenwood is want ik heb die niet. Succes :)

Echt he? Maar ik moet nu eigenlijk een nieuwe mixer.

Of nu de Patissier met in mn achterhoofd het idee dat ooit nog eens een KitchenAid koop....

7

Ik ga voor de patissier, Het scheelt namelijk dik 100 euro, vind ik nog al veel.
Heb je klachten over de patissier, GA JE TERUG ERMEE!! ;)
makro doet daar vrij gemakkelijk over.
En misschien is dan net als jij teruggaat de kitchenaid in de aanbieding en kun je die meteen weer mee na huis nemen ;)

En ik vind em vet uitzien! Niet TE kolossaal, en ik ben tenslotte pas een jaartje bezig

8

ik heb mijn pattisier gekocht tijdens de vorige actie bij de makro, hij is supermooi, handig en ik zou hem niet meer kunnen missen! echt een leuk ding :):)

Je zegt dat hij over twee weken in de aanbieding komt bij de Makro. Hoe weet je dat en weet jet het zeker?