Onderwerp: babybilletjes.
Ge
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babybilletjes.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ge
Ooow die is leuk!!! Was erg benieuwd toen ik de titel zag. Mooi die beentjes en voetjes trouwens. Ik ga deze onthouden als dat mag. Erg leuk
Liefs Marieke
hij is erg leuk...ben wel benieuwd naar de andere kant, loopt het dekentje gewoon door tot onder?
Ooow die is leuk!!! Was erg benieuwd toen ik de titel zag. Mooi die beentjes en voetjes trouwens. Ik ga deze onthouden als dat mag. Erg leuk
Liefs Marieke
Tuurlijk mag dat!! Heb het idee ook weer van iemand anders op het forum! ((:
hij is erg leuk...ben wel benieuwd naar de andere kant, loopt het dekentje gewoon door tot onder?
Ja klopt, heb de voorste helft van het taartje met blauwe marsepein bekleed en daarna de andere helft met het groene dekentje, daarna wat geplooid zodat het als een echt dekentje valt.
Heel leuk! 
Wat lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt heel leuk!!
wauw super leuk
lief en knap gedaan
Wat is die leeeeuuuuk 
wat schattig... zijn die beentjes enkel van fondant of marsepein? daar gaat wat inzitten...
wat schattig... zijn die beentjes enkel van fondant of marsepein? daar gaat wat inzitten...
Heb ze idd alleen van marsepein gemaakt. Maar het is maar een klein taartje hoor, denk zo'n 10/12 cm doorsnee dus valt best mee.
ik vind deze zo leuk! had hem het laatst ook geboetseerd in het klein voor op cupcakes!
harstikke leuk gedaan...
op cakecentral staat er een how to van......
ook ik ga deze even bewaren. Wat is deze super leuk!
ow wat leuk! ook opgeslagen ter inspiratie.
Te cute! Superleuk idee!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » babybilletjes.