1

Onderwerp: wat past hier bij?

Voor de 4e verjaardag van mijn zoon heb ik mijn eerste taart gemaakt. Nu izt ik te rekenen en blijkt dat ik veel te weinig heb. Ik zou gewoon taarten erbij kunnen kopen maar ik heb nu de smaak te pakken en wil graag nog een taart maken. Het liefst iets wat bij deze taart past. Lilo past er perfect bij, maar vind ik nog erg moeilijk er uit zien. Iemand een leuk idee?

Groetjes Miriam

http://i50.tinypic.com/29uslyh.jpg

Groetjes Miriam

2

Re: wat past hier bij?

Ik weet niet precies hoe die heet, maar dat monster die zich verkleed als vrouw, met 1 oog.

3

dat is agent Pleakley
http://th01.deviantart.net/fs46/150/f/2009/197/3/6/Agent_Pleakley_by_BladeXD.png

Kettingtaart ronde 6, Thema Zomer in felle kleuren!!

4

Als ik zie hoe mooi deze is moet lilo ook geen probleem voor je zijn denk ik!

Groetjes Eline

5

Ik zou ook gewoon voor Lilo gaan hoor :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Ik zou ook voor Lilo gaan eigenlijk

7

denk dat lilo misschien zelf wel wat makkelijker is ;)
als ik de tandjes zo zie van stitch
echt mooi gedaan :D

8

Jullie hebben me overtuigd...ga Lilo proberen. Zie wel heel erg op tegen de ogen..dus tips hoe dat aan te pakken zijn welkom.

Ook vind ik het lastig te bepalen wat je een enkele laag houdt en wat dubbel. Stitch zijn ene voet heb ik erop gelegd, achteraf vind ik dit toch niet zo mooi, zou dit voortaan er tegen aan leggen. Zijn oren, ogen en mond zijn allemaal dubbellaags en vind ik wel geslaagd. Zijn hier regeltjes ofzo voor of is dit naar eigen inzicht?

Zal het eindresultaat wel showen als Lilo klaar is.

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

9

het lichaam van stitch, is dat 1 geheel waar je strepen op hebt gemaakt of allemaal losse stukje?
en waarmee snij jij de stukjes uit?

wat een leuke puzzel! voor tips over de ogen staat in de rubriek sjablonen etc. een hele mooie how-to ;)

'I love it when a cake comes together'

11

RedRose18 schreef:

het lichaam van stitch, is dat 1 geheel waar je strepen op hebt gemaakt of allemaal losse stukje?
en waarmee snij jij de stukjes uit?

Het lichaam van Stitch (zonder de twee achterpoten) is 1 geheel. Daar heb ik de licht en donderblauwe stukken opgelegd.

Groetjes Miriam

Groetjes Miriam

12

ahh oke
mooi gemaakt, echt heel mooi :D