1

Onderwerp: wanneer dit doen

20 februari vier ik mijn 30ste verjaardag. Super leuk maar wel veel werk. Ik doe de gehele catering zelf en daarnaast natuurlijk ook de taart. Er komt ruim 70 man dus echt klein wordt het niet gevierd.
Nu wil ik 1 grote stapeltaart met daarnaast een chocolade taart, slagroomtaart en appeltaart. Natuurlijk heb ik ook de hapjes enzo er nog bij.

Zouden jullie de marsepeinentaarten van te voren maken en dan in de vriezer doen?? Ik heb daar zelf totaal geen ervaring mee en weet dus ook niet hoe ze uit de vriezer zullen komen. Of zal ik gewoon alles vrijdag maken en dan dus SUPER druk en chaotissch zijn?? Kan natuurlijk altijd nog vragen of iemand mij komt helpen met de taarten

2

Re: wanneer dit doen

Hoi Petra,

Gewoon invriezen en 24 uur vantevoren langzaam in de koelkast laten ontdooien. Je proeft geen verschil! :-) Heb alleen ervaring met botercr

Re: wanneer dit doen

Ik zou ze van te voren maken, als je zo'n groot feest hebt wil je echt niet een dag van tevoren nog taarten moeten bekleden en decoreren. Heb die fout ook een keer gemaakt, heb toen de ochtend zelf nog staan versieren, te stressvol haha ;)

'I love it when a cake comes together'