1 Laatst bewerkt door maris... (27-01-2010 06:51)

Onderwerp: Opnieuw voorstelrondje....

Goedemorgen.....

Mijn naam is Marisja, ben 29 (nog effe, jaja....bijna 30). Samen met mijn vriend, en onze beide viervoeters Ushi (shitzu) & Bumper (engelse bulldog) woon ik in het "Gezellige" Brabantse Oosterhout.

Al een poosje bewonder ik jullie "Smaakvolle Kunstwerkjes".....!!!!!!
Paar maanden geleden heb ik me aangemeld en netjes voorgesteld op dit forum. In Oktober een workshop gevolgd (Hank, taartboetiek), wilde de basiskneepjes van het vak leren.....zodat ik thuis aan de slag kon gaan. Helaas is dit ivm gezondheidsproblemen op een laag pitje komen te staan..... Nu een paar maanden verder wil ik eindelijk een poging gaan wagen....

Alle beginnertips zijn van harte welkom...!!!!!

Groetjes Marisja.

2

Re: Opnieuw voorstelrondje....

Welkom nog eens, hopelijk gaat het wat beter met de gezondheid. Tips? ben zelf een beginneling, ik kan alleen zeggen : oefenen en plezier hebben van je hobby dan maak je fantastische taarten.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

3

Hoi Marisja,

Welkom terug! Oosterhout is lekker dichtbij, misschien wil je een keer op een frobelavond in Tilburg komen? Er staat er nu een gepland op 4 februari, als je interesse hebt kun je kijken bij meetings. Daar kun je heeel veel tips en trucs vragen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

4

Bedankt voor de Tip.... heb meteen aangemeld voor deze Freubel-bijeenkomst.