1

Onderwerp: kleuren bijbestellen!!! wie helpt even.

ik heb het setje van de Wilton kleuren 8 potjes,maar de zwart en de rood worden niet echt mooi van kleur
welke raden jullie aan erbij te nemen voor deze kleuren.??

ik heb al gezocht in de webshop, maar er zijn zoveel soorten dat ik niet goed weet welke ik moet bestellen, Welke gebruiken jullie?

Bedankt alvast.

2

Re: kleuren bijbestellen!!! wie helpt even.

Americolor wordt bij mij echt zwart en rood. Te koop bij taartendecoratie punt nl.
Sugarflair schijnt ook goed zwart en rood te worden.

Volg je hart...want dat klopt!

3

hier in de webshop van Sugarflair heb ik de redred gekocht, die kleurt goed rood.

Groetjes, Dorothea.

4

Bestel dan gelijk de electric kleuren van americolor! Heb van het weekend een rode mickey mouse taart gemaakt met electric geel! Die was echt gaaf geworden! :D

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

5

Bedankt voor de tips,

nog een vraagje.
de zwart en rood extra van sugarflair is die alleen verkrijgbaar in grote potjes.?

thanks.

6

Ik heb ook beide kleuren van Wilton. Moet best veel door heen en dan een nachtje laten liggen en dan wordt het echt zwart en echt rood. Dus misschien toch nog een beetje erbij.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

7

Adelien schreef:

Bedankt voor de tips,

nog een vraagje.
de zwart en rood extra van sugarflair is die alleen verkrijgbaar in grote potjes.?

thanks.

ja voorzover ik weet wel, ik heb ze ook en kleuren goed rood en zwart
hou er wel rekening mee dat de kleur sterker wordt als het een dag of zo iets ingetrokken is.
dus als je denkt het zwart is nog niet zwart genoeg leg het dan weg je zal zien dat het donkerder wordt

Groetjes Marjon

8

hoi,

ik ben net nog aan het kneden geweest meer rood erbij gedaan (veel rood erbij) en nu gaat het er inderdaad op lijken idd wat jullie zeggen een nachtje laten rusten, en dan moet het goed komen,
zwart had ik vorige week al gedaan maar het blijft iets paarsig. het lijkt me dan dat het niet uit maakt als ik er nog meer kleurstof doordoe,

is dat bij de black extra ook Weet iemand dat??

Bedankt alvast Groetjes Adelien

Ik gebruik altijd americolor, ben ik erg tevreden over.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

10 Laatst bewerkt door Pooh (26-01-2010 17:17)

De SF extra black wordt goed zwart en de SF extra red wordt goed rood. Ik gebruik deze altijd. [sub](maar bestel uit lu

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Yep, hier tegenwoordig ook de SugarFlair zwart en extra red. Super spul :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

12

mniek schreef:

Americolor wordt bij mij echt zwart en rood. Te koop bij taartendecoratie punt nl.
Sugarflair schijnt ook goed zwart en rood te worden.

Weet er iemand of het ook via een belgische webshop wordt verkocht? (kwestie van verzendkosten)

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

13

hoi xhafal

ja kijk maar eens bij ''de taartenfee'' , die heeft winkeltjes en evt ook een webshop

in belgie

gr sam

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

14

sam :) schreef:

hoi xhafal

ja kijk maar eens bij ''de taartenfee'' , die heeft winkeltjes en evt ook een webshop

in belgie

gr sam

bedankt voor de tip, ik had al daar besteld, maar wist niet dat ze ook kleurtjes hadden van dat specifiek merk, ik heb weer iets bijgeleerd.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen