Onderwerp: Tiara maken?
hoe begin je aan die tiara's die ik hier op sommige taarten zie?met wat zijn ze gemaakt? heeft iemand een how-to? alvast bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Tiara maken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe begin je aan die tiara's die ik hier op sommige taarten zie?met wat zijn ze gemaakt? heeft iemand een how-to? alvast bedankt
Hallo Xhalfal,
Op mijn taartenhyves www.bakingdreamcakes.hyves.nl staat een mooie how to van een tiara.
Neem er gerust een kijkje als je wilt
Ik doe het met fondant en mijn sugarcraft gun.Echt geweldig! Had het eerst geprobeerd met icing,maar dat is niks voor mij,hahaha!
Hallo Xhalfal,
Op mijn taartenhyves www.bakingdreamcakes.hyves.nl staat een mooie how to van een tiara.
Bedankt voor de how-to. Ik ga zeker eens kijken als ik tijd heb, hij is al opgeslagen bij mijn favorieten.
ik kijk er waarschijnlijk heel erg omheen, maar... ik zie hem niet op de site staan?
Ik doe het met fondant en mijn sugarcraft gun.Echt geweldig! Had het eerst geprobeerd met icing,maar dat is niks voor mij,hahaha!
Haahhaa...die van mij van icing haalde de kast niet eens
Met de gun nog niet uitgeprobeerd, dochterlief wou een dichte kroon
De volgende die jarig is, is een neefje...misschien dat hij een tiara wil
ik kijk er waarschijnlijk heel erg omheen, maar... ik zie hem niet op de site staan?
Hij staat er toch echt hoor.
Heb je al een berichtje gestuurd
silly1 schreef:Ik doe het met fondant en mijn sugarcraft gun.Echt geweldig! Had het eerst geprobeerd met icing,maar dat is niks voor mij,hahaha!
Haahhaa...die van mij van icing haalde de kast niet eens
Met de gun nog niet uitgeprobeerd, dochterlief wou een dichte kroon
De volgende die jarig is, is een neefje...misschien dat hij een tiara wil
De mijne had de kast wel gehaald.De volgende dag wilde ik hem vol trots aan een vriendin laten zien.Net op het moment dat zij aan mij vroeg hoe ik hem er voorzichtig af zou krijgen,kletterde hij in duizend stukjes op de grond,snik,snik
Ik kan niet wachten tot ik vanavond ook kan gaan proberen (eerst het drietal plat), maar ik moet nog wel een tekening vinden.
ik heb ook zitten kijken op je ite, maar ik kijk er waarschijnlijk overheen????
De how to van de Tiara staat tussen de berichten en heet "how to Tiara
Patroontjes ervoor staan bij de berichten en heet "Templates"
Hallo Xhalfal,
ben eens gaan kijken en vind hem dus ook niet.
Raar want hij staat zelfs op de voor pagina.
Moeten we niet eerst lid worden van je Hyve !!!!
Raar want hij staat zelfs op de voor pagina.
Ik ben blind of zo want zie het niet. Is het misschien omdat ik geen geregistreerde gebruiker ben van die website en dus niet aangelogd?
Ja je moet je idd wel aanmelden om alles te kunnen zien.
alleen aanklikken lid worden en voila je kan alles zien.
Je hoef verder niks in te vullen ofzo, alleen lid worden aanklikken.
Ik kan niet wachten tot ik vanavond ook kan gaan proberen (eerst het drietal plat), maar ik moet nog wel een tekening vinden.
Tekening staat bij Templates
Moeten we niet eerst lid worden van je Hyve
!!!!
Jij heb het door
eindelijk gelukt om te bekijken, thx.
Hallo Xhalfal,
Ik heb me al een tijd geleden aangemeld op je hyves maar zie nu pas hoeveel handige how to's erop staan. Super zeg!!!
Sixy schreef:Hallo Xhalfal,
Neem er gerust een kijkje als je wiltIk heb me al een tijd geleden aangemeld op je hyves maar zie nu pas hoeveel handige how to's erop staan. Super zeg!!!
Dank je Pebbles,
En er komen er telkens weer nieuwe bij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Tiara maken?