Onderwerp: Hulp gevraagd!
Ik dacht leuk.... een bestelling! Nu wil deze vrouw graag een taart voor haar zoontje die afscheid neemt van de peuterspeelzaal. Graag een taart voor ong. 10 personen, in twee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hulp gevraagd!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik dacht leuk.... een bestelling! Nu wil deze vrouw graag een taart voor haar zoontje die afscheid neemt van de peuterspeelzaal. Graag een taart voor ong. 10 personen, in twee
Hoi Eline,
Waar woon je? En ik denk dat als je geen vertrouwen hebt dat je kan/wil maken dat je gewoon maar nee moet zeggen. Misschien zijn er mensen die bij je in de buurt wonen die je kunnen helpen met het maken van je taart.....!!!!
Hoi Susana, leuk dat je zo snel reageerd. Zit er idd over te denken om het toch maar niet te doen. Ik zou het wel graag willen hoor maar dit lijkt me een onmogelijke opdracht voor mij. Ik zou hem dan in 1 dag (i.v.m werk) helemaal klaar moet hebben. Ja das ook een goed idee, ik weet misschien wel iemand. Dank je wel! Ow ik woon trouwens in Vroomshoop Overijssel. Groetjes
je kan je decoraties wel ruim vantevoren maken hoor, dan hoef je op de dag zelf alleen nog te bakken ( of dat doe je ook een dag of 2, 3 vantevoren en doet m in de vriezer) te vullen te bekleden en de decoraties erop te leggen .
Daar had ik ook al aan gedacht monique, maar ik heb ook helemaal geen plaatje in mn hoofd over hoe het er dan uit moet gaan zien, werkelijk helemaal blanco daarboven haha. Tips misschien?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hulp gevraagd!