Re: Zebra
hahahahha hij is super zeg.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zebra
hahahahha hij is super zeg.
SUPER Leuk!!!!!
Super gaaf zeg!
Dank jullie wel voor jullie leuke berichtjes!
Een how-to heb ik natuurlijk niet echt. Ik heb eerlijk gezegd ook maar een beetje aangerommeld...
Maar zoals waarschijnlijk iedereen wel begrepen heeft is het lijf gemaakt met de wondermold. Die gewoon in veel laagjes gevuld en bekleed met wit. De poten komen uit een vierkant kapsel van 25 bij 25 cm. Dat was meer dan genoeg. Die zijn rondom bekleed met witte marsepein, en de voetjes (ehm hoeven dus) van een extra lapje zwarte marsepein als een kadootje inpakken erom heen gevouwen. De voorpoten zijn nog lastig, want je kunt geen rechthoekige stukken taart maken, want dan passen ze niet tegen de bolle vorm van de wondermold, dus dat was gewoon trial&error... Het hoofd is ook van taart en gesneden uit een blanda bolletje van 12 cm. Er zit een taartkartonnetje onder met een gat in het midden, want het hoofd zat op een bamboe eetstokje door het hele lijf en een deel van het hoofd heen.
Eerst het lijf met strepen gedaan. Daarna de poten ertegenaan, en die ook met strepen versierd. Hoofdje gedecoreerd met ogen, oren, kuifje, neus met zwarte marsepein. Hij heeft ook nog een staartje met een pluimpje aan de achterkant. Daarna koppie erop en strik erom heen om de naad tussen hoofd en lijf af te werken. Voila: een zebra en een tevreden dochten van 10! 
Super!!
die is toch wel zooo lief , wat ontzettend mooi heb je dat gedaan zeg !!
compliment !!
Wat een superleuke taart! Geweldig knap vind ik het...
Super leuk gemaakt!! 
Super taart, erg mooi! 
Wauw!!!
Die is gaaf! Wat een leukerd zeg...mag ik 'm opslaan?
Heel gaaf gedaan!!!!!!!
Super gaaf!!!!
Hij is leuk!!
Oh Lieselotte, deze taart had ik even gemist. Fantastisch, die zal ze nooit vergeten, daar ben ik van overtuigd.
Wat wat ie die gaaf!!
zal je onwijs veel werk aan gehad hebben... maar resultaat mag er zeker zijn :thumps:
Die is gaaf! Wat een leukerd zeg...mag ik 'm opslaan?
Ha, JA, wat dacht jij dan
?
Ik ga gewoon nog een keer reageren
:
Hij is zooooo leuk!!!
wow!
Hij kijkt zo lief 
ohh geweldig!
Het ziet er zo 'eenvoudig' uit.. maar het resultaat is super! ( ik ga er ook vanuit dat hier heel wat snij-werk in zit met het hoofd en pootjes
)

*Bommeltje wacht met spanning to Lilo een how-to gaat schrijven
*
ohh geweldig!
Het ziet er zo 'eenvoudig' uit.. maar het resultaat is super! ( ik ga er ook vanuit dat hier heel wat snij-werk in zit met het hoofd en pootjes
)
*Bommeltje wacht met spanning to Lilo een how-to gaat schrijven
*
Haha Bommeltje, als je iets naar boven scrolt kon je een soort van how to tegen.
4de bericht van boven.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zebra