1

Onderwerp: Pip stijl workshop bij Marianne, ehh Miriam

Zaterdag een workshop Pip gedaan. Het is een helemaal off-Sonja taart geworden, een beetje kitsch Pip en totaal iets anders dan ik normaal maak!! 's Avonds hebben we de verjaardag van mijn man gevierd, dus die had gelijk taart (waar hij helemaal niet van houdt). Hij vond de taart vreselijk lelijk :rolleyes: Het leek wel een zigeunertaart zei hij.

Gevuld met frambozenjam/vanillecr

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

2

Re: Pip stijl workshop bij Marianne, ehh Miriam

Ik had hem natuurlijk al "live" gezien, maar ik blijf hem leuk vinden. De juf zal vast trots op haar klasje zijn :)

Vond het leuk om jou en je moeder bezig te zien/horen. Geniet daar maar lekker van, ik zou het graag ook nog met mijn moeder doen maar heb helaas vorig jaar afscheid van haar moeten nemen.

Knuppels en rusjes,
Kirsten

3

Hij is leuk geworden zeg, laat je man maar kletsen hoor :lol:

Groetjes Gerlinde

4

ooooohhhh mannen..... soms.... maar ik vind 'm erg leuk geworden hoor!!

By the way.. nog gefeliciteerd met je man!

Groetjes Ilse

5 Laatst bewerkt door Tascha (25-01-2010 20:47)

Ik vind hem heel mooi hoor, Laat die mannen maar kletsen. Nu nog die van je moeder

Groetjes Natascha

6

hahahaha :) ik vind hem erg leuk geworden!

7

Tascha schreef:

Ik vind hem heel mooi hoor, Laat die mannen maar kletsen. Nu nog die van je moeder

Ze wilt hem nog verder afmaken dus je zal nog even moeten wachten.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

8

Met verbazing heb ik deze taart zien ontstaan :D. Ik had nooit gedacht dat jij zo'n soort taart zou kunnen maken ;). Al is het dan totaal niet jouw stijl, het is toch een leuke taart geworden, die ook nog eens heerlijk smaakte :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

9

Lekker kitschy kitsch! Ik zie er wel wat 'woonwagenkamps' in, haha! Die ruitjes en rozen, super! Hartstikke leuk hoor!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

10

mooi hoor.

11

Ik vindt hem harstikke leuk!

12

ik vind hem ook erg leuk hoor...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com