1

Onderwerp: Vast even oefenen..

..Voor de bruidstaart van mijn zus. Mijn zus gaat 4 juni trouwen en ik mag haar bruidstaart maken :-), we zijn al druk bezig met wat voor een taart het moet worden, vast gestapeld of op een pilaar of helemaal los, welke kleuren, wat voor een vulling? Ik zie hier zoveel mooie ideeen. Het zal wel een beetje van jullie allemaal en een beetje van mezelf worden.
Maar goed dat duurt nog even. Nu is het zo dat de broer van mijn schoonbroer vandaag ging trouwen. Niks groot alleen met de getuigen. Maar mijn schoonbroer vond dat daar een taart bij hoorde. Voor mij dus een mooie kans om een beetje te oefenen,ik heb namelijk nog nooit een bruidstaart gemaakt. Ik vind hem best aardig gelukt er zit alleen een spleetje tussen de twee taarten in grr dat moest eigenlijk de achter kant worden!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BYP4UD3Y.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JYHGXGQT.jpg

Bedankt voor het kijken

2

Re: Vast even oefenen..

Mooie strik!! Dat gaat vast helemaal goedkomen met je zus haar bruiloft :)

3

Ja, dat wordt vast een mooie taart, ben nu al benieuwd haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

prachtig en dat spleetje kan je volgende keer zeker voorkomen zoniet gewoon een strik omheen of zo. ben benieuwd naar de taart van je zus.
veel sucses

gr's
Hiba

5

Lief taartje, leuk die mini rolroosjes!

Lief taartje hoor!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

7

leuk gedaan hoor

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Mooi taart, de strik met de roosjes is echt een plaatje!

Groetjes Danielle

9

mooi gedaan hoor.

10

Heel mooi!
Als dat niet goedkomt weet ik het ook niet meer hoor!

11

Oh, die strik met relief en dan die roosjes, PRACHTIG gewoon! om te onthouden ;)

12

Mooi hoor,dat komt helemaal goed in juni!

13

Mooie taart, prachtige strik!