1 Laatst bewerkt door Zanoni (26-01-2010 15:22)

Onderwerp: Nog geen taart gebakken en nu al verslaafd!

Hoi allemaal,

Zoals de titel al doet vermoeden ben ik een nieuw lid van deze ongelofelijk leuke club!

Ik heb nog nooit zo'n mooie taart gemaakt als jullie hier allemaal maken maar heb al wel het nodige gebakken. Denk aan de appeltaart, banenentaart, koekjes, cake, enz. enz..

Ik lees al even mee, heb al wat boeken besteld, kijk filmpjes op you tube en kan me nu al met recht verslaafd noemen :)
Ik zal ook even iets over mezelf vertellen. Ik ben Zanoni, ben 29 jaar, 2,5 jaar getrouwd met Ruud en we hebben kinderen. Elise van 2 jaar en Dante van 1 jaar oud. Ik werk parttime buitenshuis en fulltime binnenshuis ;)

Zo genoeg verteld dacht ik zo. Mocht je nog vraagjes hebben dan kun je ze altijd stellen!

Liefs,
Zanoni

Liefs, Zanoni

2

Re: Nog geen taart gebakken en nu al verslaafd!

Nou dat heb ik dus ook, nog geen taart gemaakt, maar wel verslaafd.Nou ja nog geen taart gemaakt.........buiten de vele appeltarten cake enz dan.Ik blijf kijken naar deze site, en kan niet wachten om te beginnen.

3

Erg is het he! Het is hier zelfs zo erg dat ik nog het huishouden moet doen en het eten moet koken *schaam*

Liefs, Zanoni

4

Welkom op het forum en alvast nog heel veel meer taartplezier gewenst!
Wanneer staat je eerste taart in de planning?

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Ik hoop voor valentijnsdag!

Liefs, Zanoni

Veel plezier op het forum!
EN natuurlijk alvast met het bakken van je eerste taart!

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl