1

Onderwerp: Commentaar over mijn site?

Hallo allemaal!

Gister heb ik mijn allereerste bestelling van een vreemde gekregen! Het is pas voor april, maar ik vind het heel spannend. Omdat ik wel al steeds vaker de vraag kreeg waar men mijn taartjes kon bekijken, heb ik een siteje gemaakt: http://zoeternij.webklik.nl

Wat vinden jullie ervan? Wat mist er?

Ik kan niet alles aanpassen, veel dingen staan vast omdat het een gratis site is zeg maar, maar geef gerust commentaar en ik zal zien wat ik kan doen.

Alvast bedankt!

DaD

2

Re: Commentaar over mijn site?

Ziet er leuk uit tineke

3

ik mis foto's van jouw taartjes direct op de beginpagina! mensen zien zo niet direct waar het om gaat en kunnen snel weer wegklikken...

ik persoonlijk vind het mooier (en blijf langer op een website hangen) wanneer direct duidelijk is waar het over gaat zonder dat ik eerst lappen tekst moet lezen...

4

miranda84 schreef:

ik mis foto's van jouw taartjes direct op de beginpagina! mensen zien zo niet direct waar het om gaat en kunnen snel weer wegklikken...

ik persoonlijk vind het mooier (en blijf langer op een website hangen) wanneer direct duidelijk is waar het over gaat zonder dat ik eerst lappen tekst moet lezen...

Ik heb een foto van m'n laatste taart toegevoegd, onder de noemer 'Zoeternij's laatste creatie'. Bedankt voor je input!

[sub]Daarbij lijken vier regels tekst waarvan er drie over taarten bakken gaan me het thema toch vrij duidelijk aangeven (en niet eens in lappen tekst). :P. [/sub]

5

Ik vind je site eigenlijk wel goed, ik zou alleen proberen zo veel mogelijk foto`s erop te zetten, dus bakken, bakken en nog eens bakken! :lol:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

6

joynme schreef:

Ik vind je site eigenlijk wel goed, ik zou alleen proberen zo veel mogelijk foto`s erop te zetten, dus bakken, bakken en nog eens bakken! :lol:

Haha ja, daar ga ik zeker nog wat aan doen!

7

Dat is weer eens heel wat anders, leuk!! Wel zou ik geloof ik het foto-menu omhoog halen, nu staat het zo verloren halverwege de pagina.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

8

Marianne schreef:

Dat is weer eens heel wat anders, leuk!! Wel zou ik geloof ik het foto-menu omhoog halen, nu staat het zo verloren halverwege de pagina.

Volledig met je eens, alleen is dat helaas zo'n gedeelte waar ik niets aan kan doen... Het fotoalbum, gastenboek en contactformulier zijn niet door mij aan te passen, tot mijn grote spijt.

En bedankt!