Re: Het verschil, mijn eerste taart en mijn tot nu toe laatste taart
o leuk, zo'n voor en na!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het verschil, mijn eerste taart en mijn tot nu toe laatste taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
o leuk, zo'n voor en na!
kaatjekeutel schreef:eilathan schreef:Ik heb um een denk ik 2 maanden terug gekocht, voor de kerst in ieder geval, hij was 5 euro ofzo, maar een heel mooi formaatje voor een 8 persoonstaartje.
oh ok nou ik ga morgen even kijken ik hoop dat ze er 1 hebben. ik bak nog in een springvorm en die uit de shop zijn me nog ff te duur en zeker in deze tijd.
En ik gebruik geen mix, ik maak het beslag zelf met zelfrijzend bakmeel.
denk dat ik dat ook een keer ga proberen maar doe het maar niet voor de taart van zondag is mijn eerste opdracht haha
Als je het nu uitprobeert, en het lukt, gooi je um daarna de vriezer in
ok, goed idee. ik heb zelfrijzend bakmeel gekocht, maar ik weet niet wat er nog meer in moet
mag ik jouw recept alsjeblieft????!!!!
Alvast bedankt.
eilathan schreef:kaatjekeutel schreef:denk dat ik dat ook een keer ga proberen maar doe het maar niet voor de taart van zondag is mijn eerste opdracht haha
Als je het nu uitprobeert, en het lukt, gooi je um daarna de vriezer in
ok, goed idee. ik heb zelfrijzend bakmeel gekocht, maar ik weet niet wat er nog meer in moet
Alvast bedankt.
Mijn recept is 4 eieren, 125 gr basterdsuiker, 125 gr zelfrijzendbakmeel, zakje vanillesuiker en een klein beet bakpoeder.
De eieren eerst tot schuim mixen dan langzaam de suiker bijvoegen, dat een minuut of 8 a 10 mixen op de hoogste stand en dan spatel ik de gezeefde bakmeel erdoor heen.
kaatjekeutel schreef:eilathan schreef:Als je het nu uitprobeert, en het lukt, gooi je um daarna de vriezer in
Alvast bedankt.Mijn recept is 4 eieren, 125 gr basterdsuiker, 125 gr zelfrijzendbakmeel, zakje vanillesuiker en een klein beet bakpoeder.
De eieren eerst tot schuim mixen dan langzaam de suiker bijvoegen, dat een minuut of 8 a 10 mixen op de hoogste stand en dan spatel ik de gezeefde bakmeel erdoor heen.
Gebruiken jullie zelfrijzend bakmeel? Word het biscuit dan ook zo hoog dan met bloem, en een beetje maizena?
eilathan schreef:kaatjekeutel schreef:ok, goed idee. ik heb zelfrijzend bakmeel gekocht, maar ik weet niet wat er nog meer in moet
Alvast bedankt.Mijn recept is 4 eieren, 125 gr basterdsuiker, 125 gr zelfrijzendbakmeel, zakje vanillesuiker en een klein beet bakpoeder.
De eieren eerst tot schuim mixen dan langzaam de suiker bijvoegen, dat een minuut of 8 a 10 mixen op de hoogste stand en dan spatel ik de gezeefde bakmeel erdoor heen.Gebruiken jullie zelfrijzend bakmeel? Word het biscuit dan ook zo hoog dan met bloem, en een beetje maizena?
Dat heb ik nog nooit geprobeerd. Dus als jij het een keer probeerd dan hoor ik graag je bevindingen 
super vooruitgang
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Het verschil, mijn eerste taart en mijn tot nu toe laatste taart