1

Onderwerp: Het is geen taart, geen stapeltaart, maar ook geen koekje, cupcake of

los suikerwerk :D
Dus waar ik het moet posten weet ik niet :lol:
Zoon2 gaat deze morgen trakteren op de psz, nog voor zijn verjaardag van een maand geleden. Hij is er zo trots op en blij mee dat ik ze ff wilde showen :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4DE46XKT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WISHRRCM.jpg
:shhh: ik weet niet hoe ik deze moet draaien :o, ik heb de foto "normaal" genomen maar hij staat toch "rechtop"

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

2

Re: Het is geen taart, geen stapeltaart, maar ook geen koekje, cupcake of

Zie ik doosjes smarties eronder?? Tof! Wat ik zo leuk aan je traktatie vind is dat je het bescheiden houdt! Soms krijgen kinderen een zak vol snoep mee naar huis, als traktatie... te zot voor woorden! Ik ben ook van iets lekkers en niet van potloden, gelpennen, gummen etc erbij.
Waar is de tijd gebleven dat je in een halve rode kool prikkers met kaas. worst en een stukje augurk prikte.... en dat kinderen daar BLIJ mee waren?

Sorry... moest ik effe kwijt haha.

Die 2 kado verpakkingen zijn voor de juffies?? Superleuk zo met dat holografisch papier en mooie strikken :thumb:  (of zie ik het verkeerd?) Wat zit er in? Ben niet nieuwsgierig, wil gewoon graag alles weten ;)

*mijn leven is een geordende chaos*

3

Ziet er leuk uit en zullen de kinders vast blij mee zijn. Wat zit er in??

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

De egeltjes zijn onderdaad doosjes smarties. Eigenlijk is het heel simpel, gewoon een flinke reep ingeknipt crepepapier om het doosje wikkelen en een snuitje erop plakken. Er zit een sticker onderop met hoera en z'n naam erop, maar die zie je natuurlijk niet op de foto.
Ik vind hetzelfde als carlykins, tegenwoordig zijn traktaties niet meer bij te benen. Oke, mijn dochter mag volgende maand een heuse taart trakteren in de klas, maar zij wordt 8 en mama heeft niet voor niets een hobby :lol:, maar dat vind ik toch echt anders. Mijn middelste zoon is in december 3 geworden, hij zit op de psz, waar alle kinderen dus 2 en 3 jaar zijn. Hij vind deze egeltjes helemaal leuk! En hij vind het vooral erg leuk dat mama ze gemaakt heeft. Hij heeft zelfs nog een beetje meegeholpen :lol:, dat samen frobelen aan de keukentafel op zondagmiddag vond hij reuze gezellig!

Die 2 roze dingen zijn wc-rolletjes -lege hoor :+- beplakt met holografisch papier, gevuld met drop en ingepakt in transparante folie en veel krullint. Net zo simpel, maar leuk. Vind ik :+. Ze zijn voor de juffies.

Groetjes, Carin

5

Leuk idee!
Ik heb nog 1 kuiken op de psz, en dit is niet zo'n grote traktatie..
Deze ga ik onthouden!

6

Ah, wat een lieffies!!

Soms schrik ik me ook rot hoor als ik zie wat voor traktaties sommige kinderen hebben. het begint in het schooljaar vaak simpel maar het eindigd met de absurtste formaten. Net alsof de ouders elkaar allemaal willen overtreffen. Mijn zoon is over 1 1/2 week jarig, en hij wil graag cupcakes uitdelen. Misschien wil de volgende ouder zijn kind dan wel 2 persoons taartjes laten uitdelen met uitdelen hahahahahaha

Carin, van HARTE GEFELICITEERD MET JE ZOON!!!!!!!!

Groetjes San

7

Enig idee! Heek erg leuk gemaakt!
T wordt inderdaad wel steeds gekker, moet ik inderdaad mee eens zijn. MIjn zoon kwam gisteren thuis met een traktatie van een 5 jarige: Schrik niet:
Een zakje chips( dicht en nog vol natuurlijk want om 09.30 uur uitgedeeld!!), een gummetje, een potlood, een badconfetti-ding en een stickervel van pokemon!
Bizar.
Hoewel ik t wel steeds moeilijker vind worden omdat die dit niet mag, die dat niet,en eigenlijk moet je er geen rekening mee houden maar ja, dat doe je soms toch.  Toen mijn jongste zoon 1 werd, mocht een kwart(!) van de groep op het kdv geen liga of nijntjekoekje uit macrobiotisch verantwoorde overwegingen (nou ja, t waren geen allergieen in ieder geval). Uiteindelijk heb ik aan vier ballonnen dus maar een rijstwafel gehangen. Maar die rijstwafel stond veel minder leuk :lol:

8

Het leukste vinden toch ze een zelfgemaakte traktatie en deze vind ik super!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

9

ze zijn schattig Carin! En taart trakteren in de klas..... hoe ga je dat doen?Praktisch gezien?

10

willeke k schreef:

ze zijn schattig Carin! En taart trakteren in de klas..... hoe ga je dat doen?Praktisch gezien?

Dat leek me niet zo'n probleem, maar misschien zie ik wat over het hoofd :lol:

Ik zet m'n taarten altijd op een mdf-plaatje, is in dit geval reuze handig. Groot kartelmes mee, mag de meester snijden. Ik doe voor het gemak wel een vierkante taart :lol:. Wegwerpgebaksbordjes en snackvorken (die je bij de snackbar bij je frikadel speciaal krijgt) mee et voila... klaar is carin :D

Groetjes, Carin