Re: mijn eerste bruidstaart (onverwacht)
En dat in zo
Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste bruidstaart (onverwacht)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En dat in zo
Ziet er prachtig uit. Misschien met de Wilton Cake Lifter kan je de taarten beter op zijn plaats krijgen, zonder dat je dan de wat grotere taart kartons nodig heb.
Bij mij werkt het prima.
Ziet er prachtig uit.
Misschien met de Wilton Cake Lifter kan je de taarten beter op zijn plaats krijgen, zonder dat je dan de wat grotere taart kartons nodig heb.
Bij mij werkt het prima.
dank je voor de tip Carolyn...maar dat is als je hem zelf op plaats zet dan??? met opbouwen op locatie bedoel ik dan..... Of anders moet je de cake lifter meegeven..toch?
netjes hoor!
Super gedaan, echt waar. En dat jij nog nooit een bruidstaart hebt gemaakt? Daar stond ik van te kijken. Met zoveel ervaring. Wie weet waar dit toe leidt?
Super gedaan, echt waar. En dat jij nog nooit een bruidstaart hebt gemaakt? Daar stond ik van te kijken. Met zoveel ervaring. Wie weet waar dit toe leidt?
hahaha dat was geen onwil hoor..... Ik krijg bijna wekelijks aanvragen ervoor binnen..maar schuif ze altijd door..omdat ik het proeven en opbouwen op locatie niet kan doen in combinatie met me gehandicapte kindjes.....vandaar dat ik ze meestal doorstuur.....
Deze meneeer is bereid om ze bij me thuis op te komen halen of dat ik evt overdag kan opbouwen als mijn kindjes op de dagbehandeling zijn...
En ik moet eerlijk zijn...tot nu toe vind ik kindertaarten ed het leukst om te doen!!
Maar dank je voor het compliment.....
Zo die is supermooi zeg!!!
Ik vind het een geweldig,mooie en leuke taart geworden,proficiat met je eerste bruidstaart.
Hoi hoi
Zat je prachtige bruidstaart te bewonderen en lees dat je er verschillende soorten creme voor heb gebruikt om af te smeren, mag ik vragen hoe je die maakt? Moet zelf denken aan botercreme, maar dan met een smaakje? Maar wat doe je er dan door?
groetjes karin
Hoi hoi
Zat je prachtige bruidstaart te bewonderen en lees dat je er verschillende soorten creme voor heb gebruikt om af te smeren, mag ik vragen hoe je die maakt? Moet zelf denken aan botercreme, maar dan met een smaakje? Maar wat doe je er dan door?groetjes karin
Hoi
voor de vullingen gebruik ik de botercreme mix van de shop en breng ik op smaak met patidess (ook uit de shop)
en voor het afsmeren gebruik ik de 1:1 botercreme en die kun je op smaak brengen ook met patidess of saroma pudding poeder gebruik ik ook wel eens... als je bij het afsmeren met de botercreme maar geen vocht toevoegd...
groetjes
Conny
Prachtige taarten!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste bruidstaart (onverwacht)