Onderwerp: Even voorstellen natuurlijk!
Hallo allemaal,
Al een paar maandjes kijk ik mee op dit forum naar de prachtige taarten die voorbij komen, dus het werd wel tijd om mezelf eens aan te melden en voor te stellen!
Ik ben 22 jaar en woonachtig in een pittoresk dorpje in Brabant. Ik ben half november voor het eerst in aanraking gekomen met het taarten maken, bij een workshop van Koenie. Ik ben wat informatie gaan zoeken, heb een (natuurlijk veel te grote ) bestelling geplaatst in de webshop en ben het zelf eens gaan proberen! Eind december heb ik m'n eerste taart gemaakt, een paar weken terug de tweede. En nog wat brownies / cupcakes tussendoor. Nog een echte beginner dus! Maar ik moet de komende tijd wel veel gaan oefenen, want ik mag half mei de bruidstaart voor m'n zus gaan maken! Een hele eer natuurlijk, maar daar komt waarschijnlijk nog wel wat stress bij kijken...
Ik hoop veel eerlijke feedback te krijgen op taarten die ik post. Ik ben hier vooral om te leren en weet dat mijn creaties nog niet allemaal even mooi zullen zijn. Dat is niet erg, als er uiteindelijk maar vooruitgang in zit! Verder lijkt dit me ook een gezellig forum waar ook andere dingen dan taarten bakken besproken kunnen worden.
Als laatste wil ik jullie bedanken voor de lekkere vullingrecepten, makkelijke faq en howto's en de hele mooie voorbeelden in de taartenparade!
Groetjes!