Onderwerp: Spirituele rampentaart!
Mijn buurvrouw/vriendin is jarig en ik dacht ik ga nu lekker gek doen. Geen biscuitmix maar iets anders. Caramel-walnotenmix gekocht, in de oven, in het midden is hij gescheurd, waarom, geen idee. Taart gesneden, voel ik dat ie nog in het midden te warm is, niet gestopt, dom, met de lagen eraf halen tweede laag in stukken, gepuzzeld om hem weer redelijk te krijgen. Bonbonblocvulling gemaakt naar een recept van hier, kreeg ik hem niet stevig
toch de vulling erop gesmeerd en daarna tweede vulling bananenkwark, lagen opelkaar en toen droop er van alles uit
heb ook snel een topic gemaakt met HELP. Ik dacht misschien stijft het iets op als ik hem in de koelkast zet en gelukkig was dat zo. Afgesmeerd met slagroom en toen de fondant gaan rollen (1e keer dat ik met fondant werk) dat ging best redelijk maar toen ik hem op de taart wilde leggen kwam ik net verkeerd uit plus hij ging scheuren aaaaaaaaaaahhhhhhhhh. ik heb er maar een lila rand omheen gedaan.
de ying yangs had ik van tevoren gemaakt en waren te droog geworden, dus die braken. met edible glue (gelukkig had ik die in huis) alles maar een beetje aan elkaar geplakt
de funky letters bleven in mijn tappit zitten, gelukkig hier een topic gezien en het toen met huishoudfolie eroverheen gedaan en dat ging goed. letters vergeten af te dekken dus die waren ook te droog geworden en braken ook met opbrengen.
WAT EEN RAMPENTAARTTTTTTTT
Al met al toch alles redelijk op kunnen lossen, maar trots ben ik niet op mijn 4e taart. Maar ja, veel geleerd dit gebeurt natuurlijk allemaal niet nog een keer hoop ik!

)))) sjonge jonge alle combi's geprobeerd, maar eindelijk. Ik heb gewoon een DAGGGGGGGGGGG vreselijk, kan maar beter snel naar bed gaan