Re: Pretty pink, touch of brown!
Ze zijn super! Dit is ook
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pretty pink, touch of brown!
Ze zijn super! Dit is ook
poepiechique!
ik vind ze prachtig, adembenemend mooi!
Ze zien er echt super uit zeg, erg mooi!!
Super chique !!!
echt heel mooi! gebruik je de mix van de shop of een ander recept?
Erg leuk en mooi gemaakt
Heel erg mooi!!
super super super mooi!!!!!
Hoi Marloes,
Ik zie op het forum zulke mooie cc's voorbij komen dat ik ook een poging wil wagen. Nu zie ik allemaal verschillende kleine bloemetjes op de cc's, koop je deze apart of zijn hier ook setjes van te koop?
(dan bedoel ik natuurlijk de uitstekers/cutters!)
Heel mooi!! Vooral door de combinatie van kleur (roze/bruin altijd goed) maar ook door de diverse manier van afwerken.
Vraagje, die roos is echt super. Op welke manier heb jij die gemaakt.
Ik heb namelijk nog nooit een roos gemaakt maar nu ik dit zie wil ik meteen aan de slag. Dus ik hoor graag van je hoe je deze gamamtk heb en die glans, wat heb jij hiervoor gebruikt.
Ik heb namelijk wel eens met snowflake poeder gewerkt maar dat kwam er echt met "klodder"op, niet gelijkmatig zeg maar.
Hoi Marloes,
Ik zie op het forum zulke mooie cc's voorbij komen dat ik ook een poging wil wagen. Nu zie ik allemaal verschillende kleine bloemetjes op de cc's, koop je deze apart of zijn hier ook setjes van te koop?(dan bedoel ik natuurlijk de uitstekers/cutters!)
Het zijn bloemetjes uit verschillende setjes, margrietjes, roosjes e.d. Ik denk dat ze allemaal wel te vinden zijn te vinden in de webshop of andere winkeltjes!
Heel mooi!! Vooral door de combinatie van kleur (roze/bruin altijd goed) maar ook door de diverse manier van afwerken.
Vraagje, die roos is echt super. Op welke manier heb jij die gemaakt.
Ik heb namelijk nog nooit een roos gemaakt maar nu ik dit zie wil ik meteen aan de slag. Dus ik hoor graag van je hoe je deze gamamtk heb en die glans, wat heb jij hiervoor gebruikt.
Ik heb namelijk wel eens met snowflake poeder gewerkt maar dat kwam er echt met "klodder"op, niet gelijkmatig zeg maar.
Ik heb de rozen gemaakt met een setje plungecutters van Stadter, type Rosen & Bluten. Op de achterkant van de verpakking staat hoe ze deze rozen maken, erg handig! Ik heb ze gekocht bij de taartwinkel in Den Bosch. Daarna heb ik er parelmoer spray opgespoten van PME. X
prachtige cupcakes, en een hele mooie kleurencombi
Echt knap gedaan!!!!!chapeau
grtj
sylvie
Schitterend!!!!!!
echt helemaal af deze cc's.
Ooo, wat een plaatjes! Prachtig gedaan! Ik sla ze op (als het mag)!
Schitterende cc's. Prachtig gedaan!
Echt super!!
Super mooi echt stuk voor stuk kunstwerkjes.
Hoi Marlous,
Wat een mooi geheel en wat ontzettend veel werk! Ik had dit weekend een paar exemplaren van je Pip-cc gemaakt. Dat duurde bij mij al uren...laat staan deze hoeveelheid! Mag ik deze ook weer opslaan?
Echt heeell mooi gedaan...
Een vraagje, waar heb je die grote parels gekocht? En die bos kleine rozen, zijn die van first impressions?
gr
Umran
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Pretty pink, touch of brown!