1

Onderwerp: Heeeeel besmettelijk....

.... dat tiara virus!!

Ik heb er zoveel voorbij zien komen de laatste tijd! Ik kon mezelf niet meer beheersen en moest het ook een keer gaan proberen.

Vind die van mezelf -eerlijk gezegd- niet zo bijzonder, maar het is pas mijn eerste en mijn dochter vond hem in ieder geval PRACHTIG. En een mooier compliment kun je niet krijgen, toch? :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EXSZMEHZ.jpg

Volgende keer ook eens iets met meer kleur proberen en met meeeeer glitters :)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

2

Re: Heeeeel besmettelijk....

Super hoor! Ik vind 'm geweldig, dit is er 1 die ook graag zou willen maken, dus niet zeggen dat ie niet bijzonder is!!!! GEWELDIG! Ook leuk gefotografeerd!!!

3

Hahaha Nee, zo bedoelde ik het nu ook weer niet :) Hij is heel mooi strak geworden, zelfs zonder sugargun of tylose. Ik vind alleen dat ik best z

4

gaaf! ik heb geen jonge meiden die daarvoor vallen, dus ik blijf gewoon zwijmelen bij al die tiara's! ik vind hem helemaal geweldig!

5

o ja, ik rapporteer je wel even, want volgensmij hoor je in het kleine grut thuis, zonder taart..

6 Laatst bewerkt door Sonj@ (25-01-2010 21:32)

Ooooooh schaaaaam! Tuurlijk!
Sorry.

7

Verplaatst :)

Moooooi!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Ik vind hem echt mooi hoor! Zelf heb ik me hieraan nog niet gewaagd, heb ook een dochtertje die dit mooi zou vinden maar ik weet totaal niet hoe ik eraan zou moeten beginnen.

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

9

Zonder gun!... Heel knap!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

10

Leuk joh! Beetje dusten en mooie roze taart eronder, helemaal goed. Ik zal het ook eens gaan proberen, lijkt me idd heel leuk om te doen!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek