Onderwerp: Mijn 1ste Tiara!
Helaas is hij een beetje verzakt maar voor de rest ben ik er blij mee.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 1ste Tiara!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helaas is hij een beetje verzakt maar voor de rest ben ik er blij mee.

Verzakt??k zie niks verzakts
Heel schattig ook met die glitters!
Oh hij is mooi hoor. Complimenten.
ooo wat leuk je hebt de laceflower gebruikt! ik vind m erg mooi!
Mooi!! (ik zie ook niks verzakt hoor)
Nou ik dacht ik droog hem in een koud oven maar hij was nog iets te warm dus is dat (steentje) in het midden van de lace flower is iets omlaag gezakt. In het echt zie je dat misschien beter.
Wowie!! Die is echt heeeeeeeel gaaf!
Ikzelf heb ook mijn eerste tiara gemaakt afgelopen weekend. Je ziet er ineens zoveel voorbij komen, het lijkt wel besmettelijk!
Straks maken ze nog een tiaraparade (leuk woord voor galgje
)
Wowie!! Die is echt heeeeeeeel gaaf!
Ikzelf heb ook mijn eerste tiara gemaakt afgelopen weekend. Je ziet er ineens zoveel voorbij komen, het lijkt wel besmettelijk!
Straks maken ze nog een tiaraparade (leuk woord voor galgje)
Staat die ook in de parade, even kijken dan.
Ja er is idd een hele golf met tiara's die voorbij komen
Gaaf ontwerp!!! 
Heel mooi!
Wauw wat mooi, en die kleur!!! Erg knap.
Vraagje. Hoe komen jullie aan t patroon vd tiara? En waar doe je m dan omheen? "gewoon"om n fles ofzo?
Ik hoop dat ik wat tips krijg want het lijkt mij een hele uitdaging om deze ook eens te maken (voor m'n dochter)
Alvast bedankt!!
Dank je wel!
Wauw wat mooi, en die kleur!!! Erg knap.
Vraagje. Hoe komen jullie aan t patroon vd tiara? En waar doe je m dan omheen? "gewoon"om n fles ofzo?
Ik hoop dat ik wat tips krijg want het lijkt mij een hele uitdaging om deze ook eens te maken (voor m'n dochter)
Alvast bedankt!!
Ik ben gewoon met de sugargun aan de slag gegaan en mijn fantasie de vrij loop gegeven. Je kunt het ook tekenen op papier net zolang tot je het mooi vind, dan een plastic hoes eroverheen en dan met fondant je tekening namaken.
Ik heb het zelf op bakpapier gemaakt. Dan moet je er iets overheen leggen wat ademt zodat het kan drogen. En ik heb het om een wijnkoeler gedaan en zo voorzichtig vastgeplakt met plakband.
Even kijken voor een how-to:
Hij is errug mooi!!!
dus je maakt de tiara gewoon op je tekening, en als je helemaal klaar bent buig je hm in een boog? rond een fles of emmertje. Begrijp ik het zo goed?
trouwens die vn jou is prachtig
dus je maakt de tiara gewoon op je tekening, en als je helemaal klaar bent buig je hm in een boog? rond een fles of emmertje. Begrijp ik het zo goed?
trouwens die vn jou is prachtig
Ja, of uit losse hand. Je moet er wel iets overheen leggen zodat hij niet omvalt.
mooi hoor vooral de kleur is super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn 1ste Tiara!