26

Re: Kitchenaid of Kenwood?

ik hem mezelf een kenwood chef premier kmc560 kado gegeven,en wat is het een schat zeg. al 4 maanden druk mee aan het werk, brooddeeg, cakebeslag, botercreme en veel meer. I love my Kennie.

sucses met je zoektocht

gr's
Hiba

27

geertje60 schreef:

nou ik heb een kenwood gekocht waar je van allerlei andere onderdelen nog bij kunt kopen en hij bevalt me prima, groetjes Geertje

ja Kenwood, maar wat heb je er voor betaald als ik vragen mag en welk type? want de prijzen die ik zie staan word ik niet vrolijk van, ik bedoel 300 euro is niks ze zijn er van 500 600. ik wil tussen de 80 en 130 max. uitgeven.

28

Ik heb nu ruim een half jaar een knalrode Kenwood en ben er superblij mee! Hij doet wat ie moet doen. Ik heb hem voor 140 euro kunnen kopen omdat er een krasje op zat (dat ik overigens nooit heb kunnen vinden haha). Ik denk dat het ook persoonlijke smaak is, ikzelf vind de Kenwood veel mooier dan de KA, de mijne is veel robuuster en meer design. Maar smaken verschillen h

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

29

Toen dit toppic begon kon ik alleen nog maar dromen van een KitchenAid maar nu staat hij al een week te pronken in de keuken.
Vorige week zaterdag zei mij man dat hij een verassing voor me had we moesten het alleen nog even ophalen (vertaling: kopen) Lief he?
Tot nu toe ben ik zeer tevreden.