Onderwerp: stapelen!!
Ik moet binnenkort een stapel taart maken maar ik heb geen ''officiele'' stokjes om hem te stutten ofzo iemand daar nog handige huis en keukentips voor????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » stapelen!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet binnenkort een stapel taart maken maar ik heb geen ''officiele'' stokjes om hem te stutten ofzo iemand daar nog handige huis en keukentips voor????
Rietjes en bij de supermarkten hebben ze vaak van die chocoladesticks die kan je ook heel makkelijk ervoor gebruiken succes ermee.....
kitkat, wel recht afsnijden.
succes.
he dat zijn goede tips hoef ik ook niet bang te zijn dat ze stokjes gaan eten hahahah...en die chocosticks daar bedoel je toch mee die in verschillende smaken mint sinasappel enz enz....
Ja ik geloof idd dat ze verschillende smaken hebben maar zelf heb ik ze eigenlijk nog nooit gebruikt
hahaha maar moet toch gaan lukken dacht ik
je kan ook stokjes gebruiken waar je normaal mee eet (van die chinese stokjes). Die zijn ook voedselveilig en niet heel duur.
Ik gebruik tegenwoordig Cadbury Fingers..heb die bij de xenos gekocht. Zijn chocolade sticks met koek erin. Je kunt ze makkelijk bijsnijden en zijn niet zo dik als kitkat. Ideaal.
Bij de supermarkt kun je zogenaamde mikado stokjes (koekjesschap) kopen. Volgens mij zijn ze van LU. Kijk maar eens, misschien is het wat.
als het over stokjes voor het stapelen gaat, waarom staat dit topic dan in bekleden?
[move] ---> Taartdecoratie algemeen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » stapelen!!