1

Onderwerp: Lego Star Wars en een Mega Mindy taartje....

Lego Star Wars........jemig dat vind ik altijd zo lastig he thema's waar ik niks mee heb..
maar ja je maakt taarten of je maakt zse niet, dus toch op zoek gegaan en dit heb ik
ervan gemaakt. Misschien wel leuk om te vermelden dat deze mensen in Londen wonen, en bij mij taart komen halen :Y .......................................als ze om de zoveel tijd weer in Nederland zijn :D:D:D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4JLXZSWQ-D.jpg
o ja, gevuld met lemon curd en luchtigecitroenkwarktaartpudding

En dan nog een Mega Mindy taart voor een meisje wat niet van taart houd :think:
of ik voor de jarige dan een klein chocoladetaartje kon maken want dat had ze pas geproefd en vond ze wel lekker. Het kleine taartje heb ik van een pak van Dr.Oetker gemaakt zo'n kleintje chocoladetaart ofzoiets en is gevuld met chocodreams :9
De grote met lemon curd en luchtigecitroenkwarktaartpudding. (geweldig woord)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKHLKYIY-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YNVADOXK-D.jpg

Groetjes

Micky

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

2

Re: Lego Star Wars en een Mega Mindy taartje....

Strakke taarten, erg mooi!!!

3

Oh, toffe taarten! Die bovenste zou hier wel in de smaak vallen bij Tristan, de onderste bij Britt..:)
Ik ga lekker deze week ook weer aan de taart, ik ga een hele bizarre taart maken: een longen-taart. Ik moest gelijk denken aan jou hersens....(alleen hier hoeven geen muizen in)
Maar ik ben ook wel een beetje droevig: is mijn keuken bijna klaar, gaat mijn Kennie stuk!

Groetjes van Karin

4

Kaartje schreef:

Oh, toffe taarten! Die bovenste zou hier wel in de smaak vallen bij Tristan, de onderste bij Britt..:)
Ik ga lekker deze week ook weer aan de taart, ik ga een hele bizarre taart maken: een longen-taart. Ik moest gelijk denken aan jou hersens....(alleen hier hoeven geen muizen in)
Maar ik ben ook wel een beetje droevig: is mijn keuken bijna klaar, gaat mijn Kennie stuk!

Groetjes van Karin

Ow wat balen zeg van Kennie.....is hij nog te reanimeren denk je....
Maar we lfijn dat je keuken klaar is zeg.........maar in een nieuwe keuken staat een nieuwe Kennie misschien wel veel mooier :lol:

5

Ik vind de oplossing voor Lego Star wars wel goed gevonden! En die letters wil ik ook!

Groet, Jolanda

6

Wat mooi gepuzzeld zeg, ben onder de indruk!

Mijn website: Presentaart

Heel mooi. Inderdaad star wars is een lastig thema.
Bijna altijd saai met zwart/grijs.
Maar dit is heel leuk verzonnen. Die onthouden wij :)

Groetjes van Nicole!!

8

Jol321 schreef:

En die letters wil ik ook!

Clickstix Upper case !!!!! Echt heeeeeel handig hoor :D:D