1

Onderwerp: mijn eerste bruidstaart (onverwacht)

Ik had niet gedacht dit weekend een bruidstaart te maken... eigenlijk voorlopig nog niet hahaha...
Kreeg vorige week een mail via mijn site van iemand die een zaak heeft vlakbij de belgische grens...waar regelmatig feesten en partijen gegeven worden... Hij vroeg of hij af en toe een beroep op me mocht doen voor bruidstaarten of speciale gelegenheden...Tuurlijk mooie kans toch...Okay ik neem wel een keer contact met je op zei hij....
Kreeg ik s

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Re: mijn eerste bruidstaart (onverwacht)

Pfoe...petje af hoor dat je in zo'n kort tijdsbestek zo een mooie taart kunt maken!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

3

nou knap hoor zo snel. enige tip die ik kan geven is dat ik het karton met de zilveren kant (iedergeval die dingen die ik heb zijn met zilver aan de andere kant) naar boven te doen omdat het dan overeenkomt met je zilveren balletjes, maar verder goed gedaan!

4

Nou ziet er goed uit hoor :Y

5

Olga'74 schreef:

nou knap hoor zo snel. enige tip die ik kan geven is dat ik het karton met de zilveren kant (iedergeval die dingen die ik heb zijn met zilver aan de andere kant) naar boven te doen omdat het dan overeenkomt met je zilveren balletjes, maar verder goed gedaan!

Ja dat wilde ik ook doen...maar de juiste maten had ik er nog eentje met zilver en de andere waren beide kanten goud... maar inderdaad dat wilde ik dus in eerste instantie doen....en ik had de zilveren accenten al zo gepland en omdat de topper ook wat zilver erin had...
thanks

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

6

Wauw prachtig!!!

7

erg mooi hoor!!! Welke letters heb je gebruikt voor de namen???

8

Nathalie schreef:

erg mooi hoor!!! Welke letters heb je gebruikt voor de namen???

volgens mij zijn het patchwork cutters.. werkte super met de fondant (zonder tylose) en een stukje platic folie ertussen...
dank je voor het compliment

9

Hij is inderdaad errug mooi zeg!
En dat op zo'n korte tijd, petje af :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

10

Hij mag in zijn handen knijpen met zo'n schitterende taart op zo'n kort termijn!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

11

Knap hoor!! Ziet er goed uit en dat in zo'n korte tijd!!

Groetjes Willy

12

Wat dat koppeltje blij zijn dat jij voor hun op zo'n korte tijd nog zo'n super mooie bruidstaart wilde maken ..... echt :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

13

Hij is heel mooi geworden Conny! Wat vond je ervan dat je nu een keer de reactie niet kon zien van de ontvanger? Dat lijkt me zo jammer! Heb je er zo veel werk in zitten en dan mag je de reactie van het paar niet zien..
Ik kan alleen de eerste foto niet zien, jammer.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

14

Lot schreef:

Hij is heel mooi geworden Conny! Wat vond je ervan dat je nu een keer de reactie niet kon zien van de ontvanger? Dat lijkt me zo jammer! Heb je er zo veel werk in zitten en dan mag je de reactie van het paar niet zien..
Ik kan alleen de eerste foto niet zien, jammer.

hoi Lot...
de eerste foto is bij mij wel gewoon te zien hoor...
ja de eigenaar van de zaak was heel tevreden en zei dat ze er heel blij mee zouden zijn... hij zou reakties en foto's sturen dus ja....daar hoop ik op..
Ik vond niet zozeer de reactie niet zien moeilijk maar meer om iets te maken voor iemand waarvan je totaal geen wensen ed van weet....
groetjes
Conny

mooie taart en nog met super snelle service ook!!! Groetjes Tries

16

Mooie taart !!! ...knap zo in zo'n korte tijd!

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

17

mooi hoor.

18

Dat heb jij toch maar even mooi geflikt! :thumb:

19

Mooi gedaan! Toppie!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

wat een mooie eerste bruidstaart wauw!

Taarten en cupcakes uit Venhuizen
www.bettinehaartaarten.nl

21

Heb je mooi gemaakt!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

22

Wat mogen ze allemaal blij zijn met jou, prachtige taarten heb je gemaakt :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

23

Ziet er mooi uit hoor!

Mijn website: Presentaart

24

Joepie....heb vanochtend een mailtje gehad van de eigenaar van de zaak...dat ze de taart helemaal geweldig vonden..en dat de gasten het heel de tijd hadden over de geweldige smaak....dus dat hij zeker weer van mijn diensten gebruik gaat maken.... foto's van het bruidspaar volgen nog!!
Leuk leuk leuk....
dank je wel voor alle leuke berichtjes..zeer gewaardeerd!

25

Goed gedaan hoor in zo'n korte tijd!

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties