Re: Bedankje voor de zusters
Hoe maak je in vredesnaam die spuit zo echt.....
Helemaal geweldig deze taart
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedankje voor de zusters
Hoe maak je in vredesnaam die spuit zo echt.....
Helemaal geweldig deze taart
Hartstikke bedankt voor jullie reacties! Had ik niet verwacht met zo'n (in mijn ogen) vrij eenvoudige taart
!
De spuit was een makkie hoor! Gewoon een worst rollen van fondant en aan 1 kant recht afsnijden. Dan het dingetje waar je je wijs- en middelvinger achter houdt uitgesneden. Van 1 breed reepje en 2 smalle reepjes fondant de "plunger" in elkaar gezet en een rondje erbovenop.
Alles in elkaar zetten, klein zwart "nopje" aan de voorkant en een heel dun rolletje grijs fondant als naald erin. Streepjes op de spuit tekenen met eetbare stift en klaar is Kees!
Hihi, ik had ook al gezegd: de pillen niet heel doorslikken hoor, het zijn kauwtabletten!
Groetjes!
zooo mooi... levensecht... ik wil ook wel zulke patienten! njam...
Wat is -ie weer supermooi en netjes zeg. Zucht... 
heel leuk! Ik vind hem toch niet zo eenvoudig
Echt mooi!
wauw wat een mooie taart. Prachtig gemaakt!!! en zonde om op te eten
Hij is echt mega gaaf!
Ik vind je lettertype van bedankt ook onwijs mooi... welke is dat?
wauw, erg mooi en zo strak!
we zijn allemaal weg van je, dat zie je hierboven wel. ik sluit me daar bij aan. wat werk je toch netjes en fijntjes, zo gedetailleerd. ik wou dat ik dat kon...
groetjes
elly
Ja maar Jose... als w
Hij is straaaakkkk!! Heel erg mooi!!!!!
Dorieke
Had ik deze toch bijna gemist!
Wederom SUPER!!!
Wederom prachtig!
Mooi strak!! En de details zijn zoals altijd weer perfect. Die naald.....
Wauw!!!
Dat verband....*zucht* zou ik ooit zo iets voor elkaar krijgen, zo strak, zo levensecht?
Wat voor kauwtabletten zijn het trouwens, als orthomoleculair therapeut enz..... 
Hartstikke bedankt voor jullie reacties! Had ik niet verwacht met zo'n (in mijn ogen) vrij eenvoudige taart
!
De spuit was een makkie hoor! Gewoon een worst rollen van fondant en aan 1 kant recht afsnijden. Dan het dingetje waar je je wijs- en middelvinger achter houdt uitgesneden. Van 1 breed reepje en 2 smalle reepjes fondant de "plunger" in elkaar gezet en een rondje erbovenop.
Alles in elkaar zetten, klein zwart "nopje" aan de voorkant en een heel dun rolletje grijs fondant als naald erin. Streepjes op de spuit tekenen met eetbare stift en klaar is Kees!Hihi, ik had ook al gezegd: de pillen niet heel doorslikken hoor, het zijn kauwtabletten!
Groetjes!
Lonestar
Kijk dit vindt ik nu het leuke van dit forum.
Antwoorden krijgen op de vragen of opmerkingen.
Heel fijn dat jij en andere dit met ons wil delen
Meeeeeeeeeeeeeen wat strak!!!!!, zal ik eens een voorspelling doen wat ze van je taart vinden.....MOOI!!!!!!!!!!!!!!
wat ontzettend mooi allemaal! Alles klopt gewoon aan deze taart!! Complimenten!!
Wat een details! Ik vind em prachtig 
Hij is super!!! Over strak gesproken zeg.. wauw dat is nog eens mooi strak! Complimenten! De zusters zullen hem vast helemaal geweldig vinden 
Ja, inderdaad echt helemaal gaaf!
Ik ga 'm ook bewaren, mijn zusje is bijna klaar met haar opleiding, geweldig!
Mooooi gedaan!
En dank voor de uitleg!
Die is echt super mooi zeg 
Ik snap dat het in jouw ogen een eenvoudige taart is, maar het is zo levensecht gemaakt, de pillen, de spuit, de rollen verband, echt superknap, ben jaloers ! 
Jeetje zeg... weer zo strak... moet toch wat vragen: de streepjes op de spuit, teken je die uit de losse hand, want ik zou helemaal wegzweten als ik dat zou moeten doen en dan die naald? Tylose neem ik aan en dan gewoon maar lang genoeg laten drogen, er zit zelfs een gat in de naald!!! *jaloers*
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedankje voor de zusters